شناسهٔ خبر: 23715049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی تفاهم نامه مشترک امضا کردند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری بین آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری بین آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این موافقت نامه به جهت هم‌افزایی و تعامل بيشتر آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و در جهت اشتغال زایی ماندگار برای اقشار محروم و مستضعف جامعه منعقد شده است.

بختیاری گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در منشور ٧ گانه انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر توجه و رسیدگی به محرومان، اقدامات گسترده ای در جهت محرومیت زدایی و ارائه الگوهای کارآ و ارزشمند اجرایی شده و یا در دستور کار قرار گرفته است.

وی ریشه کن نمودن فقر و توزیع عادلانه ثروت را از اساسی ترین وظایف حکومت اسلامی دانست و گفت: این رسالت در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مجموعه مترقی تاکید شده است و آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره)  نیز در راستای تحقق این هدف متعالی تمام تلاش خویش را مصروف خواهند داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: بر اساس این توافق نامه، آستان قدس رضوي و کمیته امداد حضرت امام(ره) متعهد شدند نسبت به افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت اقدام نمايند و تا سقف يكهزار ميليارد ریال امكان پرداخت وام مطابق آيين نامه مصوب فراهم خواهد شد.

وی افزود: بر اساس اين موافقت نامه مشترك، معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی نسبت به معرفی افراد واجد شرایط برای دریافت وام قرض الحسنه اشتغال، اقدام خواهد کرد./934/د103/ب1

نظر شما