شناسهٔ خبر: 23715034 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

روایت تصویری عکاسان خبری قم از تشییع شهدای مدافع حرم

برگزاری نمایشگاه بدرقه تا بهشت در نگارستان اشراق قم

نمایشگاه عکس "بدرقه تا بهشت" با نمایش جلوه های با شکوه تشییع شهدای مدافع حرم استان قم از پنجشنبه پنجم بهمن ماه در نگارستان اشراق دایر می گردد .

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598، در راستای سلسله برنامه های دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم، نمایشگاه عکس "بدرقه تا بهشت" با موضوع تشییع شهدای فاطمیون، زینبیون، حیدریون و شهدای ایرانی برگزار می گردد.

این نمایشگاه که مجموعه ای از تصاویر منتخب پنج نفر از عکاسان خبری استان قم می باشد، به روایت جلوه های با شکوه تشییع شهدای مدافع حرم از سال 1394 تا امروز و تکریم مردم قم در بدرقه پیکر شهدای مظلوم مدافع حرم می پردازد.

این نمایشگاه صبح پنجشنبه، پنجم بهمن ماه با حضور خانواده های مکرم شهدای، فرماندهان سپاه استان قم و جمعی از هنرمندان در نمایشگاه اشراق واقع در خیابان شهدا افتتاح خواهد شد و تا عصر روز شنبه 7 بهمن ماه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثار منتخب آقایان امير حسامي نژاد، محمد رفعي موحد، حسين شاه بداغي، محسن كرمعلي، حسين ياراحمدي که از عکاسان خبری استان قم می باشند ، به نمایش گذاشته می شود .

لازم به ذکر است دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم به منظور بزرگداشت جایگاه والای شهدای لشگر فاطمیون، زینبیون، حیدریون و شهدای ایرانی و تکریم خانواده‌های معظم آنان، همزمان با سالروز آزادی نبل و الزهرا دو شهرک شیعه نشین سوریه ، روز جمعه ۱۳ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) واقع در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

نظر شما