شناسهٔ خبر: 23714327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم نامه مشترک امضاء کردند‌

R41347/P41362/S6,1188/CT12

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری بین آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، سید مرتضی بختیاری اظهار داشت: این موافقت‌نامه به جهت هم‌افزایی و تعامل بیشتر آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و در جهت اشتغال‌زایی ماندگار برای اقشار محروم و مستضعف جامعه منعقد شده است.

وی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در منشور  7 گانه انتصاب تولیت ‌آستان قدس رضوی مبنی بر توجه و رسیدگی به محرومان، اقدامات گسترده‌ای در جهت محرومیت‌زدایی و ارائه الگوهای کار و ارزشمند اجرایی شده و یا در دستور کار قرار گرفته است.

وی ریشه‌کن کردن فقر و توزیع عادلانه ثروت را از اساسی‌ترین وظایف حکومت اسلامی دانست و گفت: این رسالت در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مجموعه مترقی تاکید شده و آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره)  نیز در راستای تحقق این هدف متعالی تمام تلاش خویش را مصروف خواهند داشت.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: براساس این توافق‌نامه، آستان قدس رضوی و کمیته امداد حضرت امام(ره) متعهد شدند نسبت به افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت اقدام و تا سقف یکهزار میلیارد ریال امکان پرداخت وام مطابق آیین نامه مصوب فراهم می‌شود.

وی افزود: بر اساس این موافقت نامه مشترک، معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی نسبت به معرفی افراد واجد شرایط برای دریافت وام قرض الحسنه اشتغال، اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

نظر شما