شناسهٔ خبر: 23714238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ارائه خدمات درمانی رایگان در زنجان به مناسبت ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها)

خبرگزاری شبستان: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار خدمات درمانی رایگان در موسسه خیریه مهدی موعود(عج) ارائه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه دهه فجر امسال چهاردهمین اکیپ ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی مدیریت تامین اجتماعی استان زنجان از صبح امروز در موسسه خیریه مهمدی موعود(عج) منطقه اصغری زنجان در حال ارائه خدمات درمانی رایگان به افراد است.

در این اکیپ متخصصان داخلی، پزشک عمومی، دندانپزشک، بینایی سنجی، اطفال و مامایی حضور دارند و تاکنون 160 نفر مراجعه کنند ویزیت شده اند.

همچنین در اکیپ های اعزامی از سوی بسیج جامعه پزشکی مدیریت تاکین اجتماعی خدمات آموزشی پیشگیری از بیماری ها هم حضور دارند و آموزش های رایگان ارائه می کنند.

به مناسبت روز پرستار تعدادی از پرستاران هم در این اکیپ حضور دارند و خدمات پانسمان و تزریق به متقاضیان انجام میدهند.

در اکیپ های اعزامی به مناطق مختلف تیم پزشکی خادمیاران رضوی حضور دارند و خدمات دارویی به صورت رایگان به مردم ارائه و هزینه های مربوط به داروها از محل آستان قدس رضوی تامین می شود.

پیش بینی می شود تا ساعت 14 امروز تعداد مراجعه کنندگان به اکیپ رایگان بسیج جامعه پزشکی مدیریت تامین اجتماعی استان زنجان به 300 بیمار برسد.

نظر شما