شناسهٔ خبر: 23712525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زنگنه: دفاع مقابل تبريز سخت است

بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: دفاع مقابل تیم تبریز با توجه به بازیکنان خوب زیرحلقه و پیرامونی سخت است.

صاحب‌خبر -
­ زنگنه: دفاع مقابل تبريز سخت استآرمان زنگنه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره سه بار شکست مقابل شهرداری تبریز گفت: تیم ما از ابتدای فصل نوساناتی داشت و برای مثال مقابل مهرام با ۲۰ امتیاز پیش بودیم؛ اما در نهایت گیر می‌افتادیم یا مقابل پتروشیمی با پنج امتیاز تا کوارتر سوم پیش بودیم و بعد شکست خوردیم.

وی با اشاره به اینکه ضعف‌های تیم با این نوسانات مشخص می‌شد، گفت: وقتی به پلی آف رسیدیم، خوشبختانه به ریتم و روند معینی دست پیدا کردیم. در نخستین بازی مقابل شهرداری تبریز هم کمی غفلت داشتیم، روز خوب پولکو یار خارجی آن‌ها و روز بدشانسی ما بود.

زنگنه به نکته‌ای درباره ترکیب تبریز اشاره کرد: بازی با تبریز خیلی سخت است، چون بازیکنان زیرحلقه و پیرامونی خوبی دارد. دفاع مقابل چنین تیمی سخت می‌شود و هر لحظه تمرکز خود را از دست بدهی، ضربه می‌خوری.

سامری گفت باید پولکو را مهار کنم

فوروارد قدرتی نفت آبادان درباره تغییر پست خود برای دفاع از پولو گفت: بازی اول نیمه نهایی که تمام شد، سامری سرمربی تیم به اتاقم آمد و گفت که فردا باید پولکو را مهار کنی. من همه تلاشم را کردم و کار سختی هم بود که سایر بازیکنان به خصوص در "پیک و رول"‌ها به کمک آمدند. در واقع کار تیمی در اینجا موثر واقع شد.

وی درباره تجربه بازی در پست ۲ و ۳ گفت: قبلا در سال اول بازی با مهرام و مقاطعی از بازی در زنجان، بازی در پست ۳ را تجربه کرده بودم. مقابل شهرداری تبریز هم در واقع با حضور محمد جمشیدی بیشتر پست ۳ بودم تا گارد شوتزن. به هر حال چند سالی بود که در این شرایط بازی نکرده بودم و در سه تا چهار سال اخیر فقط پست ۴ بازی می‌کردم.

یک لحظه غفلت باعث باخت می‌شود

بازیکن نفت آبادان درباره مسابقات سوم و چهارم نیمه نهایی مقابل تبریز گفت: همه چیز دست خودمان است و باید با تمرکز بازی را شروع کنیم. یک لحظه غفلت در این مسابقات ممکن است باعث باخت در هر دو بازی یا یک مسابقه شود. در صورت کشیدن سری نیمه نهایی به بازی پنجم، کار سختتری در خانه تبریز داریم که در سالن خود با حلقه‌های آشنا و ارتفاع متفاوت شهر تبریز بازی می‌کند.

وی تاکید کرد: نمی‌توان گفت که حتما در مرحله نیمه نهایی برنده می‌شویم، چون شهرداری تبریز هم تیم قابل احترامی است و بازیکنان زهرداری در این تیم بازی می‌کنند.

نظر شما