شناسهٔ خبر: 23711994 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهردار بوشهر مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کند

R41363/P1336/S6,53/CT1

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به ابطال مصوبه شماره ۱۹ این شورا مبنی بر پایان کار میگلی‌نژاد به استناد سابقه ایثارگری و مستثنی بودن از قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها گفت: در جلسه‌ای شرایط احراز میگلی‌نژاد برای شهرداری بوشهر با ۵ رای موافق مصوب شد.

صاحب‌خبر -

ابوذر دهدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برکنار شدن غلامعلی میگلی‌نژاد از سمت شهردار بوشهر به سبب بازنشستگی اظهار داشت: 20 آبان ماه امسال شورای شهر بوشهر در جلسه نوزدهم خود با 6 رای موافق  و 3 رای ممتنع به استناد قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان، رای به پایان کارغلامعلی میگلی‌نژاد به عنوان شهردار بوشهر را صادر  کرد.

وی از نشست ابطال جلسه 19 شورای شهر بوشهر خبرداد و افزود: با توجه به سابقه ایثارگری و مستثنی بودن از قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها جلسه‌ای برای ابطال مصوبه شماره 19  شورای شهر بوشهر تشکیل شد.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: در این جلسه با توجه مستندات ایثارگری غلامعلی میگلی‌نژاد و سایر مدارک، درخواست 5 عضو شورا برای ابطال مصوبه شماره 19، شرایط احرازغلامعلی  میگلی‌نژاد برای شهرداری بوشهر با 5 رای موافق، 3 رای مخالف مصوب شد.

دهدار با بیان اینکه اکبر توسلی یکی دیگر از اعضای شورای شهر بوشهر جلسه یاد شده را ترک کرد افزود: میگلی‌نژاد پس از تایید هیئت کمیته تطبیق فرمانداری بوشهر می‌تواند در پست شهرداری بوشهر مجددا فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما