شناسهٔ خبر: 23711987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جشن انقلاب در مساجد خرم‌آباد برگزار می‌شود

R41450/P41362/S6,72/CT11

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد گفت: مراسم ویژه جشن انقلاب در مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام فرزاد منصوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر مراسم جشن و روزشمار تقویم ایام‌الله دهه فجر هر شب در مساجد شهر خرم‌آباد با حضور مبلغان و روحانیون برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این جشن‌ها، دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و همچنین خدمات نظام  پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مخاطبان تبیین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان‌های انقلابی و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر در مساجد و مدارس شهرستان است، افزود: در این برنامه‌ها نیز مبلغان به تشریح اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه در جشن‌های انقلاب باید گفتمان انقلاب تبیین و بررسی شود، عنوان کرد: اجرای مطلوب و پرشور برنامه‌های ایام الله دهه فجر گامی مهم در راستای تعمیق ارزش های دینی و انقلابی در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید نسل جوان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند، بیان کرد: روحانیون و مبلغان نقش مهمی در تبیین اهداف و دیدگاه‌های انقلابی در بین جوانان دارند و باید با تمام توان در جهت تحقق این امر در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/ز

نظر شما