شناسهٔ خبر: 23711960 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیاتی‌نیا: ما به داوری اعتراض کردیم، نمی‌دانم چرا مس کرمان بیانیه داد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: ما نسبت به عملکرد داوری در بازی با مس اعتراض کردیم اما نمی‌دانم چرا تیم مس کرمان بیانیه داد و راجع‌ به من صحبت ‌هایی را نوشتند!

صاحب‌خبر -

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اعتراض داوری و بیانه‌ای که از سوی سازمان لیگ و باشگاه مس کرمان خطاب به او صادر شد، گفت: ما نسبت به داوری دروازه‌بان مس کرمان اعتراض داشتیم، این حق طبیعی ما است با توجه به مدارک و فیلمی که داشتیم نسبت به برخورد دارو، سوت داور و عملکرد داور اعتراض کردیم. اما برای من جای سوال دارد که چرا تیم مس کرمان راجع‌به من بیانیه داده است، ما به داوری اعتراض کردیم تیم مس کرمان برای ما بیانیه صادر کرد. 

وی در ادامه تاکید کرد: واقعا برای من جای سوال دارد که چرا مس کرمان از داوری دفاع می‌کند، مطمئنا به دنبال این قضیه هستم،‌به صورت کتبی هم به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت کردم و با باشگاه مس کرمان باید جوابگو باشد. چرا که به شخص من در متن بیانیه و به باشگاه راه‌آهن بی‌احترامی کرده است و باید در کمیته اخلاق جوابگو باشد. 

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه درخصوص مشکلات مالی این تیم و اینکه آیا مشکلات این تیم برطرف خواهد شد یا خیر، گفت: تیم راه‌آهن بسیار زیاد مشکل مالی دارد و هیچ وقت هم این مشکل برطرف نخواهد شد تا زمانی که پول به تیم تزریق شود. من دوست ندارم ا ین تیم سرنوشتش مثل پاس تهران شود،‌حیف است تیمی که 50 سال سابقه دارد و بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده و بیشتر قدیمی‌های تهران با این تیم خاطره دارند از بین برود. ما برای هر بازی که سفر می‌کنیم 18 میلیون تومان خرج می‌کنیم و مجبورم برای اینکه هزینه‌های تیم کمتر شود مربی‌بدنساز یا آنالیزور را با خودم نبرم. من فقط خواهش کردم از مسئولین که به داد این تیم برسد و هوای این تیم را داشته باشد کمکی کنند که دوباره این تیم جان دوباره بگیرد و از بین نرود. همه دوست دارند تا این تیم خراب شود و نمی‌دانم که چرا به فکر این تیم ریشه‌دار تهران نیستند. در اروپا اگر تیمی آسیب ببیند و مشکلات مالی شدیدی داشته باشد مطمئنا دست در دست هم می‌دهند تا تیم شرایط بهتری بدست بیاورد. 

بیاتی‌نیا در ادامه گفت: متاسفانه نه هیات مدیره داریم، نه مالک داریم، نه شهردار پشت تیم است و نه فرماندار هوای تیم را دارد، هیچیک از مسئولین تهران توجهی به تیم راه‌آهن نمی‌کنند. من به همراه مدیرعامل و کادر فنی و سرپرست تیم را اداره می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا پولی را به تیم تزریق کنیم. خیلی‌ها می‌گویند با توجه به اینکه تیم مشکل دارد از تیم جدا شوم اما من دلم برای این تیم می‌سوزد من با توجه به تجربه‌ای که در تیم پاس داشتم نمی‌خواهم این تیم از بین برود، من نه دنبال شهرت هستم و نه دنبال پول. همه به اندازه کافی مرا در فوتبال می‌شناسند من تا آخرین لحظه و در حد توانم به دنبال این هستم تا تیم راه‌آهن را حفظ کنم و اجازه نخواهم داد فردی این تیم را نابود کند. 

انتهای پیام/ر

نظر شما