شناسهٔ خبر: 23711784 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به همت انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر انجام می‌شود

راه‌اندازی چادر کتاب در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

رئیس انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر، از راه‌اندازی 6 چادر کتاب در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب با مشارکت این انجمن خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
مریم جدلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های پیش روی انجمن، عنوان کرد: انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر پس از زلزله اخیر کرمانشاه با ارسال چادر و کالاهای مختلف تلاش کرد اقدامات خود را در قالب یک مجموعه فرهنگی دنبال کند.
 
وی افزود: در این زمینه پیگیری‌هایی برای تهیه شش کانکس برای جمعی از مردم زلزله‌زده انجام شده است تا در فصل سرما جایگزین چادرها شود و چادرهای قبلی به چادر کتاب اختصاص پیدا کنند.
 
جدلی با اشاره به راه‌اندازی طرح چادر کتاب در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: این طرح با هدف پیگیری فعالیت‌های فرهنگی انجمن در کنار امدادرسانی‌های مادی و اقتصادی و کمک به گسترده شدن اقدامات فرهنگی در این مناطق و کمک به روحیه آن‌ها اجرا خواهد شد.
 
وی درباره این طرح توضیح داد: در چادر کتاب‌ها تلاش داریم از ظرفیت افراد بومی برای اجرای طرح خود پس از یک دوره آموزش کوتاه مدت استفاده کنیم و در مناطق مختلف شهر، این چادرها را برای به امانت دادن کتاب ها راه اندازی کنیم.
 
به گفته جدلی، در هفته آینده طی فراخوانی برای اعضا، کتاب‌های اهدایی اعضای انجمن در کتابفروشی شمعدونی واقع در خیابان انقلاب و مجتمع پارسا جمع‌آوری شود و به کرمانشاه ارسال می‌شود تا به سر پل ذهاب برود.

نظر شما