شناسهٔ خبر: 23711768 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

در آستانه سالروز انقلاب ۱۴ فوریه؛

مبارزان بحرینی خیابان‌های مناطق مختلف را آتش زدند + تصاویر

ابنا

جوانان مبارز بحرینی در آستانه فرارسیدن سالروز انقلاب ۱۴ فوریه خیابان‌های مناطق مختلف را به وسیله آتش زدن لاستیک مسدود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جوانان مبارز بحرینی در آستانه فرارسیدن سالروز انقلاب ۱۴ فوریه خیابان‌های مناطق مختلف را به وسیله آتش زدن لاستیک مسدود کردند.

در همین حال ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در پیامی بر لزوم استمرار انقلاب تا سرنگونی رژیم آل خلیفه و تحقق خواسته های ملت تأکید کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، در این پیام با تاکید بر آمادگی بحرینی‌ها برای احیای هفتمین سالروز آغاز انقلاب این کشور و استمرار آن تا سرنگونی رژیم فاسد آل خلیفه اعلام کرد: تداوم این انقلاب تنها گزینه ملت بحرین برای دستیابی به خواسته خود در تعیین سرنوشت و انتخاب نظام سیاسی جدید است.

ائتلاف ۱۴ فوریه افزود: پس از گذشت هفت سال از انقلاب این کشور، تلاش‌های رژیم آل خلیفه که درصدد ایجاد اختلاف میان شهروندان، ایجاد درگیری داخلی میان انقلابیون و نیز برانگیختن فتنه مذهبی میان شیعیان و اهل تسنن بوده همواره با ناکامی مواجه شده است.

فعالان بحرینی اعلام خشم عمومی در اعتراض به شکنجه و بدرفتاری با رهبران انقلاب که در زندان‌های رژیم آل خلیفه به سر می برند خواستار شدند و خاطرنشان کردند: وضعیت خطرناک برخی از رهبران انقلابی از جمله «حسن المشیمع» و «عبدالوهاب» که از درمان هم محروم هستند نشان دهنده ذهنیت جنایتکارانه این رژیم و پافشاری آن بر نقض حقوق بشر است.

بحرین از ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ صحنه انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن دولتی منتخب در کشورشان هستند.


............
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما