شناسهٔ خبر: 23711513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین خط معاینه فنی سیار شنبه به بهره برداری می رسد

تهران- ایرنا- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت گفت: نخستین خط معاینه فنی پایتخت روز شنبه با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

سید نواب حسینی منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجهیزات تست این خط از آلمان وارد شده اما ساخت خط با تکیه بر توان و فناوری داخلی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: به غیر از این خط، 6 خط سیار معاینه فنی به فاصله هر یک ماه افتتاح می شود.
حسینی منش با بیان اینکه در تهران با کمبود زمین مواجه هستیم اظهارکرد: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور برای راه اندازی هر مرکز معاینه فنی ثابت 1000 متر زمین نیاز است که تامین آن در تهران مشکل است.
به گفته وی به همین دلیل راه اندازی معاینه فنی سیار در دستور کار قرار گرفت.

** طرح ال ای زد از سال آینده اجرا می شود
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت درخصوص صحبت های امروز شهردار تهران مبنی بر اجرا نشدن طرح ال ای زد تاکنون، خاطرنشان کرد: از ابتدا اعلام شد طرحی که با عنوان کنترل معاینه فنی در شهر تهران توسط دوربین ها انجام می شود با ظرفیت محدودی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح ال ای زد پیشنهادی به وزارت کشور به طور کامل اجرا نشده است یادآور شد: قرار است این طرح با همکاری پلیس از سال آینده به طور کانل اجرا شود.
حسینی منش تصریح کرد: در این طرح فارغ از معاینه فنی، اعمال محدودیت برای خودروهای فرسوده و کاربراتوری برای ورود به محدوده طرح ال ای زد اجرا می شود.
وی افزود: تاکنون برای خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه صادر می شده اما محدودیتی برای ورود خودروهای فرسوده و کاربراتوری اعمال نمی شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353/1735//1348

انتهای پیام /*

نظر شما