شناسهٔ خبر: 23709747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

توزیع کنسرو مرغ در مدارس شبانه روزی سراوان/ ردپای فروش این محصول در بازار جمعه

توزیع قوطی کنسرو مرغ به صورت رایگان در برخی از مدارس سطح شهرستان سراوان، شبهاتی را برای شهروندان با توجه به اینکه تاریخ مصرف آنها تا دو ماه دیگر به پایان می رسد، ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ در روزهای اخیر آموزش و پرورش در برخی از مدارس اقدام به توزیع قوطی کنسرو های مرغ در میان دانش آموزان کرده است که این اقدام شبهاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.
 شهروندان سراوانی در تماسی که با این پایگاه خبری داشته اند گفته اند که چرا قوطی کنسرو ها فقط در برخی از مدارس توزیع شده است و چرا این کنسروها در جمعه بازار به فروش می رسد و چرا با توجه به اینکه تاریخ مصرف این محصول تا دوماه دیگر به پایان می رسد را توزیع کرده اند.

 توزیع قوطی کنسرو مرغ در مدارس شبانه روزی
 در پیگیری هایی که خبرنگار شستون از مرادی روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان داشت، وی گفت: این قوطی کنسروها از استانداری تأمین شده است و آموزش و پرورش حتی یک ریال هم بابت خرید این محصول پرداخت نکرده است.
 روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: قوطی کنسروهای مرغ توسط دیگر ارگان ها مانند بهزیستی، کمیته امداد و نیروی انتظامی نیز توزیع شده است.
مرادی خاطر نشان کرد: این محصول فقط در مدارس شبانه روزی که دارای خوابگاه مانند مدارس نمونه حضرت فاطمه (س)، دخترانه عترت، مدرسه پسرانه شهید مطهری و مدرسه پسرانه امام سجاد(ع) سراوان توزیع شده و می شود.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به حجم گسترده توزیع قوطی کنسرو مرغ در دیگر ارگان ها، عدله محکمی مبنی بر فروش قوطی کنسروهای مرغ که آموزش و پرورش توزیع کرده است، وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما