شناسهٔ خبر: 23708051 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شهدای پلیس بهیاری را بشناسیم

خبرگزاری میزان- نیروی انتظامی در پلیس بهیاری هم شهید دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،نیروی انتظامی که حوزه فعالیتهای بسیار گسترده ای دارد و برای تامین امنیت جان ، مال و ناموس مردم شبانه روزی در حال فعالیت است شهدایی را تقدیم این مرز و بوم کرده است که نگاهی گذرا به این موضوع نشان دهنده آن است که این نیرو کوچکترین کوتاهی در بحث امنیت مردم نداشته و گواه این قضیه خون شهدایی است که تاکنون باعت شده است امنیت این کشور برقرار باشد.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از شهدای بهیاری نیروی انتظامی یادی می کنیم،شهدایی که در مناطق عملیاتی در حال خدمت رسانی به پرسنل مجروح و یا آسیب دیده بودند که توسط گروهک های معاند به شهادت رسیدند

شهید سید مجتبی حسینی

در هفدهم مرداد ۵۶ در قائمشهر مازندران متولد شد.او متاهل و دارای یک فرزند دختر است.پس از استخدام در نیروی انتظامی در رسته بهیاری در شهرهای مازندران ، تنکابن و قائمشهر خدمت کرد تا اینکه به استان سیستان و بلوچستان شهرستان سراوان منتقل شد و سرانجام در نهم دیماه ۸۷ در درگیری با گروهک های معاند به شهادت می رسد.

شهید عباس کنعانی

در چهاردهم آذرماه ۷۵ در اصفهان متولد شد.در ۱۷ سالگی به استخدام ناجا درآمد و به مرز سومار در کرمانشاه منتقل شد. سرانجام در دهم فروردین ۹۴ بر اثر انفجار مواد منفجره توسط گروهک های تروریستی به شهادت می رسد.

شهید مهدی خانان

در شانزدهم اردیبهشت ۶۲ در کرمانشاه متولد شد.در سال ۸۸ ازدواج و صاحب فرزند پسری شد.وی هم به عنوان هم رزم شهید کنعانی در روز حادثه حضور داشته و به همراه سه همرزم دیگر خود در حادثه تله انفجاری در هنگ مرزی سومار به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

انتهای پیام/ 

نظر شما