شناسهٔ خبر: 23707316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۹۸ درصد سهمیه وام‌های مسکن ایثارگران قزوینی جذب شده است

R41364/P1357/S6,63/CT11

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: با همکاری یکی از بانک‌ها ۹۸ درصد سهمیه وام مسکن ایثارگران قزوینی جذب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون و عبدالحسین وحیدی رئیس اداره مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با عباس احمدی مدیر امور شعب بانک سپه استان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار علی‌اکبربیک اظهار داشت: پرداخت وام مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از راهکارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در برطرف کردن مشکل خانه‌دار شدن این قشر معظم جامعه است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله براساس سهمیه اعلام شده، بانک‌ها موظف به پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران هستند، افزود: بانک سپه به 100 درصد تعهد خود در سال گذشته عمل کرده و در پرداخت وام به خانواده‌های شهدا و ایثارگران همکاری خوبی داشته است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه بانک‌های عامل استان قزوین در پرداخت وام مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران همکاری خوبی با بنیاد در سال 95 داشتند، گفت: همین عامل باعث شد که 98 درصد وام‌های مسکن جذب شود و تعداد بیشتری از این قشر معظم جامعه نسبت به سال‌های گذشته خانه‌دار شوند.

علی‌اکبربیک افزود: امیدواریم تعامل و همکاری خوب بانک‌های عامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سال جاری نیز ادامه داشته باشد تا این وام به تعداد زیادی از این قشر معظم جامعه پرداخت شود.

در پرداخت تسهیلات به ایثارگران کوتاهی نمی‌کنیم

در ادامه این دیدار مدیریت امور شعب بانک سپه استان قزوین اظهار داشت: ما در پرداخت تسهیلات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران کوتاهی نخواهیم کرد و در تسهیل ارائه‌ این خدمات کوشا هستیم.

احمدی افزود: بانک سپه استان قزوین در سال جاری در مرحله اول براساس سهمیه اعلام شده متعهد به پرداخت 38 فقره وام مسکن به جامعه ایثارگران است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه آنها پرداخت شود.

معاون تعاون و رئیس اداره مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات مدیریت امور شعب بانک سپه استان قزوین تجلیل کردند.

انتهای پیام/ح

نظر شما