شناسهٔ خبر: 23707058 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در جنوب کرمان

جیرفت – ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور کشور در شهرستان جیرفت به نمایندگی از جنوب کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین اسحاقی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاقه مندان می توانند بلیط فیلم ها را پیش از اکران فیلم در محل مجتمع فرهنگی شهید مداحی پور جیرفت تهیه کنند.
وی بیان کرد: این اکران ها در زمینه عدالت و توسعه فرهنگی مد نظر دولت تدبیر و امید از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه همزمان با تهران در شهرستان جیرفت اکران می شوند.
وی تصریح کرد: محل اکران فیلم های فجر به نمایندگی از هفت شهرستان جنوب کرمان در سالن سینمایی مجتمع فرهنگی شهید مداحی پور جیرفت برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان: بیش از ١٤ فیلم در این رویداد اکران و پخش خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان حوزه فرهنگ و هنر می توانند مانند نمایشگاه کتاب، جشنواره تئاتر استانی و جشنواره موسیقی کشور این بار آثار سینمایی جشنواره فجر کشور را تماشا کنند.
***
کمیته دهه فجر مساجد جنوب کرمان راه اندازی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان همچنین از راه اندازی کمیته دهه فجر مساجد جنوب کرمان در این اداره کل خبر داد.
حسین اسحاقی اظهار کرد: این کمیته با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جدید انقلاب با دستآوردهای انقلاب اسلامی ایران راه اندازی شد.
وی بیان کرد: در هر شهرستان یک مسجد به عنوان مسجد محوری تعیین و یک شخصیت انقلابی جهت تبیین مبانی انقلاب اسلامی ایران انتخاب می شوند.
اسحاقی با اشاره به ضرورت معرفی مساجدی که در شکل گیری انقلاب نقش داشته اند، گفت: برگزاری محفل قرآنی در مساجد به مدت ١٠ شب با حضور قاریان بین المللی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دهه مبارک فجر است.
وی افزود: با برپایی برنامه های فرهنگی و هنری مانند اجرای تئاتر با موضوع انقلاب، اکران فیلم های فجر می توان در جهت تبیین انقلاب اسلامی گام برداشت.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز کرمان هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار : بهنام احمدی
7450/ 5054

انتهای پیام /*

نظر شما