شناسهٔ خبر: 23706006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قاضی پور در صحن مجلس:

دولت هزینه های جاری،مسافرتها و جشنها را کم کند و به فکر مردم باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نحوه تخصیص بودجه انرژی برای کار کردن وزرا باقی نمی گذارد گفت: به جای این کارها، هزینه های جاری، مسافرت ها و مأموریت های دولت باید کم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و پس از گزارش محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت درباره عملکرد بودجه ای ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری، با ارائه اخطار قانون اساسی خطاب به دولت گفت: مشکل بودجه شما این است که مطابقت با واقعیت ها ندارد.

وی افزود: بودجه جاری شما متورم است و بودجه عمرانی تان با انتشار اوراق مشارکت بسته می شود؛ با این کارها نظام بانکی را به هم زده اید و باعث شده اید که وزراء از ابتدای سال پشت در اتاق شما برای تخصیص صف بکشند.

قاضی پور گفت: این کار شأنی برای وزرا باقی نمی گذارد و انرژی آنها را برای کار کردن از بین می برد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به جای این کارها، هزینه های جاری، جشن ها و مسافرت و ... را کم کنید و به داد مردم برسید.

علی لاریجانی رئیس مجلس پس از اخطار این نماینده تصریح کرد: موردی که شما گفتید جای اخطار نداشت. البته این اشکال وارد است و از همین حالا باید در بودجه سال ۹۷ لحاظ شود.

نظر شما