شناسهٔ خبر: 23703361 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در سازمان ملل متحد؛

تقلای هیأت نمایندگی آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف ضد ایرانی!

هیأت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد با انتشار یک پیام توئیتری اعلام کرد که مشتاقانه منتظر پیوستن سایر کشورها به یک ائتلاف ضد ایرانی است!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد به ریاست «نیکی هیلی»، روز دوشنبه ضمن تکرار ادعاهای پوچ و بی اساس مقامات آمریکا علیه ایران با انتشار یک پیام توئیتری مدعی شد: «ما بی اعتنایی ایران (!) به قطعنامه های سازمان ملل متحد را که در تداوم برنامه موشک بالستیکی این کشور نمایان است، تحمل نخواهیم کرد».

در ادامه این پیام توئیتری آمده است: «ما مشتاقانه منتظریم که سایر کشورها برای بررسی رفتار خطرناک و بی ثبات کننده آنها [ایران] به ما بپیوندند!»

گفتنی است که «نیکی هیلی» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد پنج شنبه گذشته در نشست عدم اشاعه سلاحهای کشتار جمعی در سازمان ملل مدعی شد که ایران از عوامل برهم زننده ثبات در خاورمیانه است.

هیلی با تکرار اتهامات واهی واشنگتن علیه تهران ادعا کرد که ایران عامل اصلی بی‌ ثباتی در یکی از بی‌ثبات‌ ترین نقاط جهان است و از تروریسم و شبه‌ نظامیان نیابتی حمایت می‌کند.

وی با متهم کردن ایران به نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و ارسال موشک به یمن، مدعی شد که این موشک‌ها برای حمله به اهداف غیرنظامی در عربستان استفاده می‌شوند.

نظر شما