شناسهٔ خبر: 23702819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ضرورت اسکان افراد مناطق زلزله زده تا قبل از رسیدن فصل تابستان

خبرگزاری شبستان: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: پیگیری مشکلات مناطق زلزله زده در دستور کار تمامی سازمان ها و نهادها قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی،شامگاه دوشنبه(2 بهمن) در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه طی هشت سال دفاع مقدس شاخص های توسعه را از دست داد و در حال حاضر نیازمند توجه است.

 

وی با بیان اینکه کوتاهی در خدمتگزاری به مردم کرمانشاه انجام نمی گیرد، گفت: ایجاد رابطه با کشورهای همسایه در توسعه اقتصادی نقش ویژه ای دارد.

 

به گفته رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، پیگیری مشکلات مناطق زلزله زده در دستور کار تمامی سازمان ها و نهادها قرار گرفته است.

 

عارف، با بیان اینکه اقدامات برخی از مسئولان در فضای مجازی زیر سؤال رفت، گفت: در این زمینه هیچکدام از اقدامات مسئولان با بزرگ نمایی نمایش داده نشد و هر کدام به نوبه خود تلاش کردند.

 

وی عنوان کرد: پس از بازدید از مناطق زلزله زده شاهد مشکلاتی در زمینه اسکان مردم بودیم که با رایزنی های صورت گرفته با بنیاد مسکن این مشکل حل می شود.

 

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، به رسیدگی بر اسکان افراد مناطق زلزله زده تا قبل از رسیدن فصل تابستان تأکید کرد و گفت: استانداری کرمانشاه در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشد.

 

عارف، گفت: باتوجه اینکه لایحه بودجه 97 از کمیسیون تلفیق گذشته بنابراین نمایندگان مردم استان در مجلس باید راهکاری برای الحاق یه بند به قانون ویژه افراد مناطق زلزله زده اقدام کنند.

 

وی بر ورود به شاخص های توسعه استان به خصوص در زمینه بیکاری استان کرمانشاه تأکید کرد وگفت: دولت باید در زمینه تشویق بخش خصوصی اقدام کند.

 

 

نظر شما