شناسهٔ خبر: 23700777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس حوزه علمیه الشتر:

دهه فجر نماد وحدت ملت ایران است

امام جمعه الشتر گفت: دهه فجر نمادی از وحدت ملت ایران برای نظام است و با بهره مندی از این فرصت ها باید دستاوردهای انقلاب بازگو شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت ‌الاسلام سید سجاد موسوی، رییس حوزه علمیه الشتر، بعد ازظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر این شهرستان گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به توطئه های استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی افزود: در طول این دوران ها همواره آمریکا دچار ناامیدی شده است.

امام جمعه شهرستان الشتر با اشاره به شکست و ناامیدی آمریکا در راستای ضربه زدن به نظام جهموری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام در پی  ایجاد تفرقه و جریانات داخلی در کشور و ضربه زدن به مقبولیت و مشروعیت نظام هستند.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری و وحدت در برابر توطئه های استکبار و آمریکا بیان داشت: در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و وحدت ملت ایران این توطئه های آمریکا در زمینه های مختلف همواره خنثی است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مهم ترین علت ناکام ماندن آمریکا در طرح توطئه های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی وجود وحدت و اتحاد بین ملت ایران به پشتیبانی ولایت‌ فقیه است.

وی وحدت را مهم ترین عامل امیدآفرین بین مردم و مسؤولان خواند و تأکید کرد: در هر بخش و زمینه ای باید به حفظ و تقویت این وحدت که خار چشم دشمنان انقلاب است توجه شود.

رییس حوزه علمیه الشتر دهه فجر را نماد وحدت ملت برای نظام عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود باید با بیان برکات نظام در تقویت این وحدت گام های مؤثری برداشته شود./9459/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما