شناسهٔ خبر: 23700719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر معرفی شد

اهر- با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، جعفر مهدی زاده به‌عنوان رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیرپور شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر با اشاره به این‌که از زمان افتتاح بیمارستان باقرالعلوم اهر تاکنون ۲۰ سال سپری می‌شود، اظهار کرد: همکاران پزشک و پرستار در راستای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید و طرح تحول نظام سلامت نه‌تنها از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند بلکه برای ارتقاء سطح خدمات شبانه‌روز نیز تلاش کرده‌اند.

وی ادامه داد: همیشه در اعزام بیماران مشکلاتی داشتیم که با همت و تلاش و پشتیبانی مسئولان استانی توانستیم تخت‌های سی‌سی‌یو را به از چهار مورد به ۱۰ تخت افزایش دهیم و با این‌که بخش ان آی سیو بیمارستان را راه‌اندازی کرده‌ایم و اشغال تخت‌ها به ۱۰ درصد رسیده که اکنون نیز نیازمند به افزایش تخت‌های این بخش هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر افزایش تخت‌های اورژانس و ارتقای سطح خدمات را از دیگر اقدامات مثبت دولت در این شهرستان عنوان کرد، گفت: بر اساس آمارهای واحد پذیرش اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر روزانه به ۴۷۰ بیمار خدمات ارائه می‌دهد در حالی رسیدگی به این تعداد بیمار اقدامی ارزشمند و اما آمار مراجعه به اورژانس قابل‌تأمل است.

نیرپور بابیان اینکه ماهانه بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در اتاق عمل بیمارستان باقرالعلوم اهر انجام می‌گیرد، گفت: علاوه بر این در زایشگاه بیمارستان نیز سالانه بیش از ۴۰۰۰ زایمان صورت می‌گیرد در حالی که در بیمارستان اهر نه تعداد پرسنل افزایش‌یافته و امکانات آن‌چنانی هم نداشته‌ایم بلکه این‌ها در سایه تلاش و کوشش پزشکان و پرستاران تحقق‌یافته است.

وی اضافه کرد: کارانه اواخر سال ۹۵ همکاران شاغل در بیمارستان اهر پرداخت‌شده اما کارانه سال ۹۶ هنوز پرداخت‌نشده است و کارانه پزشکان از آبان ماه سال گذشته تا به امروز هنوز پرداخت‌نشده است و اضافه‌کاری دو ماه نخست سال جاری را تاکنون توانسته‌ایم پرداخت کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با تأکید بر این‌که از آبان ماه سال گذشته تا به امروز هنوز نتوانسته‌ایم مطالباتمان را از بیمه‌ها دریافت کنیم، گفت: ما از بیمه‌های خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، ارتش و کمیته امداد بالای ۲۵ میلیارد تومان مطالبه داریم از بس که به پرستاران و پزشکان برای پرداخت اضافه‌کاری و کارانه قول امروز و فردا را داده‌ایم دیگر نمی‌توانیم به روی آن‌ها نگاه کنیم.

نیرپور بیان داشت: این‌همه اقداماتی که انجام داده‌ایم این‌طور نبوده که پرستاری به جمع پرستاران و یا پرسنل اضافه شود بلکه این تعداد نیروی انسانی که داشته‌ایم توانستیم بخش‌های مختلف بیمارستان را ارتقاء و بر خدمات ارائه‌شده بیفزاییم.

طی حکمی از سوی حجت پور فتحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، جعفر مهدی زاده به‌عنوان رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر معرفی شد.

نظر شما