شناسهٔ خبر: 23700589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خانه مطبوعات لرستان منحل شد

خرم آباد - ایرنا - خانه مطبوعات استان در دومین جلسه مجمع عمومی که عصر روز دوشنبه برگزار شد، با 36 رای موافق منحل شد.

صاحب‌خبر -

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان عصر دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: در پی نقدهای بازرسان به نحوه فعالیت هیات مدیره خانه مطبوعات استان لرستان و درخواست تشکیل مجمع، با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز تشکیل مجمع داده شد.
شیرزاد بسطامی افزود: 2 هفته بعد از گرفتن مجوز تشکیل مجمع عمومی، نخستین جلسه مجمع برگزار شد که به دلیل به حد کافی نرسیدن اعضا جلسه مجمع به دور دوم افتاد.
وی اظهار کرد: در دومین جلسه از مجمع عمومی 59 نفر از اعضا حضور داشتند که 36 نفر رای به انحلال و 22 نفر رای به ادامه فعالیت خانه مطبوعات دادند که درنهایت با در نظر گرفتن رای اکثریت خانه مطبوعات منحل شد.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در این جلسه بعد از تعیین هیات رئیسه متشکل از پیشکشوت های مطبوعات استان جلسه مجمع عمومی که در محل تالار بهمن اداره کل ارشاد لرستان برگزار شد بازرسان موارد و دلایل انحلال را مطرح کردند و محمود جودکی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات نیز به پاسخگوی پرداخت و درنهایت مجمع رای به انحلال خانه مطبوعات داد.
وی یادآور شد: از جمله نقدهایی که بازرسان به نحوه عملکرد هیات مدیره خانه مطبوعات داشتند این بود که به رغم درخواست گزارش مکتوب مبنی بر عملکرد مالی اما پاسخی در این خصوص داده نشد و بسیاری از جلسات یا به بازرسان اطلاع داده نمی شد و یا از حضور آنها ممنعت می شد.
بسطامی افزود: تلاش بر این است تا در اولین فرصت ممکن خانه مطبوعات مجدد شکل گیرد و فعالیت خود را از سر بگیرد.
1920/3022
خبرنگار: مهری میر دریکوند ** انتشاردهنده: احسان کردی

انتهای پیام /*

نظر شما