شناسهٔ خبر: 23700257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر گرگان:

حکم شهردار منتخب گرگان سه شنبه در وزارت کشور ابلاغ می شود

گرگان- سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: حکم شهردار منتخب گرگان سه شنبه در وزارت کشور ابلاغ می شود.

صاحب‌خبر -

حسین ربیعی با اعلام امضای حکم شهردار جدید گرگان توسط وزیر کشور، در گفتگو با مهر اظهار کرد: حکم شهردار منتخب گرگان، توسط معاون فنی و عمرانی وزیر کشور و در حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، فردا (۳ بهمن) به آقای دادبود، ابلاغ می‌شود.

وی با بیان این که این معارفه، عصر سه شنبه خواهد بود، ادامه داد: این مراسم در دفتر معاونت عمرانی وزارت کشور برگزار خواهد شد.

ربیعی همچنین زمان تودیع و معارفه شهردار منتخب در گرگان را ساعت دو روز چهارشنبه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر گرگان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر گرگان «عبدالرضا دادبود» را به عنوان شهردار گرگان انتخاب شهردار این شهر را انتخاب کردند شد و حکم وی برای تأیید به وزارت کشور ارسال شد.

وی که با کسب هفت رأی توانست نظر اکثریت اعضاء را جلب کرده و بر کرسی شهرداری گرگان بنشیند دانشجوی دکتری در رشته برنامه ریزی شهری است و کارشناس ارشد رشته شهرسازی دارد و از جمله سوابق وی می توان به معاونت عمرانی استاندار گلستان از سال ۸۸ تا ۹۲، قائم مقامی شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان از سال ۹۰ تا ۹۲، مدیریت کل دفتر فنی استانداری مازندران در سال های ۸۵ تا ۸۸ و رئیس کارگروه عمرانی و تاسیسات شورای پدافند غیرعامل استان گلستان از سال های ۸۹ تا ۹۲ اشاره کرد.

نظر شما