شناسهٔ خبر: 23699181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

استیلی: پرسپولیس در آسیا دچار مشکل می‌شود

منبع: تسنیم

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حمید استیلی در مورد بازی‌های اخیر پرسپولیس و اینکه برخی معتقدند تیم برانکو صلابت و شادابی گذشته را ندارد، گفت: پرسپولیس در یکی دو بازی اخیر دیر به گل رسید و بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر کم‌دقت نشان دادند. پرسپولیس در گذشته زود گل می‌زد و این مسئله استرس کمی به تیم می‌داد، ولی الان وقتی پرسپولیس دیر به گل می‌رسد، استرس بازیکنان زیاد می‌شود. از طرفی تیم‌ها هم از تاکتیک پرسپولیس شناخت پیدا کرده‌اند و می‌خواهند تدافعی بازی کنند.

«برای تیم‌های دیگر مساوی برابر پرسپولیس هم حکم برد را دارد»، وی با بیان این جمله همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس فقط در خط حمله منشا و علیپور را دارد. منشا هم مثل همیشه نیست و در پیکان می‌دیدیم که او از کمترین فرصت‌ها نهایت استفاده را می‌برد، اما اینجا شرایط او عوض شده است. فکر می‌کنم مشکل منشا روحی روانی است. مربیان پرسپولیس باید مواظب این بازیکن باشند و او را به شرایط خوب گذشته برگردانند. اگر برای منشا و علیپور مشکلی پیش بیاید طبیعتاً کار پرسپولیس سخت‌تر می‌شود. از طرفی کامیابی‌نیا هم مصدوم شد و غیبت او هم روی عملکرد تیم تأثیرگذار است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: باشگاه قرارداد برانکو را تمدید کرد و معتقدم که باید قرارداد بازیکنان پرسپولیس هم تمدید شود، چون این تیم باید تقویت شود. پرسپولیس برای لیگ برتر مشکلی ندارد و به احتمال 90 درصد قهرمان خواهد شد، ولی در آسیا فکر کنم با مشکل مواجه شود، چون نمی‌تواند خود را تقویت کند. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است و شما دیدید که ما چگونه مقابل الهلال شکست خوردیم. پرسپولیس باید از لحاظ ذهنی و فنی بیشتر از گذشته خودش را برای فصل آینده آماده کند.

نظر شما