شناسهٔ خبر: 23699002 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشته شدن ۷ پلیس در حمله طالبان در جنوب افغانستان

R36461/P36461/S8,87,91/CT10

مقامات محلی در جنوب افغانستان اعلام کردند که در حمله طالبان به یک ایست‌ بازرسی‌ در ولایت هلمند هفت پلیس کشته و هشت نفر دیگر نیز زخمی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک مقام محلی افغان به «پژواک» گفت در حمله طالبان به یک ایست بازرسی در ولایت «هلمند» هفت نیروی پلیس کشته و هشت نفر دیگر نیز زخمی شده است.

به گفته این مقام امنیتی در ولایت هلمند که خواست نامش فاش نشود، این حمله به ایست بازرسی نیروهای پلیس در منطقه «چغکی» شهرستان «گرمسیر» صورت گرفته است.

«عمر زواک» سخنگوی والی هلمند حمله طالبان در هلمند را تایید کرده است، اما از اظهارنظر درباره آمار تلفات نیروهای پلیس خودداری کرد.

از سوی دیگر «قاری یوسف احمدی» سخنگوی طالبان نیز گفت که در این حمله هشت نیروی پلیس کشته و پنج نفر زخمی شدند و سلاح‌های آن‌ها نیز به غنیمت گرفته شده است.

چندی قبل نیز «عمر زواک» سخنگوی والی «هلمند» از حمله طالبان به کاروان نیروهای پلیس افغان در منطقه «بولان» شهر «لشکرگاه» مرکز این این ولایت خبر داده بود.

«قاری یوسف احمدی» سخنگوی طالبان نیز در بیانیه‌ای گفته بود که در این حمله 36 نیروی پلیس و ارتش افغانستان کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

نظر شما