شناسهٔ خبر: 23698836 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جانشين فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:

حضور جنگنده رژيم صهيونيستي در آسمان يمن نشانه ذلت رهبران عرب است

فارس

حضور جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي در آسمان يمن نشانه سست عنصري رهبران عرب در مقابل رژيم صهيونيستي است.

صاحب‌خبر -
به گزارش فارس، سردار اسماعيل قاآني جانشين فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي روز گذشته در همايش آزادي مسجد الاقصي در سپهر پيروزي محور مقاومت اظهار كرد: تأسيس رژيم اشغالگر قدس در منطقه غرب آسيا به دو دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامي تقسيم مي‌شود. 
وي افزود: هرچه تجاوز و گسترش اين رژيم را به همراه داشته براي قبل از انقلاب اسلامي ايران است اما پيروزي انقلاب موجب توقف آنها شده است. 
جانشين فرمانده سپاه قدس گفت: امروز كه سستي برخي رهبران جهان عرب را مشاهده مي‌كنيم سخن از مذاكره با رژيم صهيونيستي بسيار شنيده مي‌شود، البته رژيم صهيونيستي پيش‌شرط‌هاي بسياری براي صلح با آل‌سعود قرار داده است. 
وي تصريح كرد: حضور جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي در آسمان يمن نشانه سست عنصري رهبران عرب در مقابل رژيم صهيونيستي است، ما اين مطالب را به خوبي مي‌دانيم اما در راستاي وحدت جهان اسلام سكوت كرده‌ايم. حضور جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي در آسمان يمن نشانه ذلت و سست عنصري رهبران عرب در مقابل رژيم صهيونيستي است، البته ما اين مطالب را به خوبي مي‌دانيم ولي در راستاي وحدت جهان اسلام سكوت كرده‌ايم. 
قاآني در ادامه با اشاره به ثمرات مقاومت در جبهه انقلاب گفت: در نتيجه مقاومت‌ها، امروز شرايط به گونه‌اي است كه فرمانده مقتدر حزب‌الله در اتاق كارش مي‌نشيند و به مسئولان سرزمين‌هاي اشغالگر مي‌گويد فلان كارخانه را در سرزمين‌هاي اشغالي جمع كنيد، وگرنه آن را مي‌زنيم و در نتيجه اين پيام سيدحسن نصرالله مردم سرزمين‌هاي اشغالي آنقدر به مسئولان خود فشار مي‌آورند كه آن كارخانه جمع مي‌شود. 
قاآني با بيان اينكه دفاع رهبر انقلاب از فلسطين چيز تازه‌اي نيست، گفت: تنها راه برون‌رفت از مشكلاتي كه امريكا در منطقه ايجاد مي‌كند، مقاومت است و حتي كساني هم كه تا ديروز مخالف سوريه بودند امروز زبان باز كرده‌اند و براي مثال آقاي اردوغان چند روز پيش اظهار كرد كه امريكايي‌ها 4هزاركاميون سلاح به اين منطقه فرستادند. 
وي اساس كار امريكايي‌ها را دفاع از امنيت اسرائيل اعلام كرد و افزود: ما وقتي به جبهه خودي نگاه مي‌كنيم، مي‌بينيم محور مقاومت با هزينه‌هايی به مراتب كمتر از امريكايي‌ها پيروزي‌هاي حيرت‌انگيزي به دست آورده است. 
امروز ديگر بحث نيل تا فرات مطرح نبوده و مراكز مطالعات اسرائيل موضوع دفاع از كيان اسرائيل را مطرح مي‌كنند و مي‌گويند ما بايد روي اين مسئله متمركز شويم كه آيا تا 25 سال آينده اسرائيل وجود دارد يا نه. 
جانشين فرمانده سپاه قدس با بيان اينكه شرايط مقاومت روز به روز در حال بهتر شدن است، خاطر نشان كرد: دشمنان ما همواره كارهايي مي‌كنند كه خود به خود باعث تقويت ما مي‌شود، از روزي كه موضوع انتقال سفارت امريكا به قدس مطرح شده منابع داخلي رژيم صهيونيستي مي‌گويند روند مسلح شدن كرانه باختري كه توسط رهبر انقلاب اعلام شده بود، شتاب گرفته است. 
سردار قاآني در ادامه وضعيت اسرائيل را قبل و بعد از پيروزي انقلاب مقايسه و خاطرنشان كرد: روزي كه در سال ۶۱ ما در حال آزادي خرمشهر بوديم، اسرائيلي‌ها علاوه بر اشغالگري‌هاي قبلي خود، كشور لبنان را هم اشغال كردند و چندين هزار نفر را كشتند و هر كس را هم كه خواستند با خود بردند اما بعد از آن، ديگر اشغالگري گسترده‌اي نداشتند زيرا مردان مردي پيدا شدند كه مبتني بر تفكر انقلاب اسلامي و جنگ عزتمندانه در ميدان آمدند و ما شاهد بوديم كه در نتيجه اين حضور در سال ۲۰۰۰ يك تعداد معدودي از نيروهايي كه از نظر همت و مباني اعتقادي براساس تفكر انقلاب اسلامي توسعه يافته بودند اسرائيل را در حالتي خفت‌بار از جنوب لبنان بيرون كردند و آنها دروغ مي‌گويند كه از جنوب لبنان عقب‌نشيني نكردند؛ زماني كه نيروهاي حزب‌الله به قرارگاه‌هاي اسرائيلي‌ها در جنوب لبنان رسيدند، بسياري از تجهيزات آنها بر جاي مانده بود كه نشان دهنده فرار آنها از اين منطقه بود
سردار قاآني در پايان تسليح و تجهيز گروه‌هاي تكفيري و تروريستي در منطقه را از ديگر اقدامات امريكايي‌ها در راستاي كمك به رژيم صهيونيستي دانست و گفت: پس از شكست‌هايي كه امريكايي‌ها در منطقه خوردند كثيف‌ترين انسان‌هاي روي زمين را پيدا كردند كه همين تكفيري‌ها بودند. 
اگر موضوع سوريه تنها اعتراض به حكومت بود پس چرا امريكايي‌ها آن را به يك جنگ فراگير تبديل كردند، مگر مشكلات بين دولت و مردم سوريه بيشتر از برخي كشورهايي است كه امريكا از آنها حمايت مي‌كند؟ جرم سوريه، ارتباطش با ايران و حمايتش از نهضت مقاومت به عنوان مركز رسمي و اعلام پيشتيباني از محور مقاومت بود.

برچسب‌ها:

نظر شما