شناسهٔ خبر: 23698020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توقف خانگی صنعت فجر شیراز مقابل نفت نوین تهران

R41382/P41362/S6,61/CT7

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل تیم نفت نوین تهران متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در دیداری خانگی به مصاف تیم نفت نوین تهران رفت. این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

تیم فوتسال بانوان پویندگان صنعت فجر شیراز بعد از 4 هفته پیروزی متوالی با این تساوی 23 امتیازی شد و با یک پله سقوط به رده ششم جدول رسید و جای خود در رده پنجم را به دختران کویر کرمان واگذار کرد.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز تا اینجای کار  7 پیروزی، 2 تساوی و هفت شکست را تجربه کرده است. این تیم در نیم‌فصل دوم عملکرد مناسبی از خود رائه کرده است و در حال حاضر با صدر جدول 23 امتیاز فاصله دارد.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم دختران کویر کرمان 7 بر صفر بانوان البرز زنجان را پشت سر گذاشت، شهرداری رشت 4 بر 3 استقلال ساری را مغلوب کرد. دانشگاه آزاد تهران در دیداری پرگل 12 بر صفر مس رفسنجان را شکست داد.

دیدار پالایش نفت آبادان و مشکی پوشان خراسان نیز به دلیل عدم حضور تیم مشکی‌پوشان 3 بر صفر به نفع پالایش نفت آبادان ثبت شد. دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و پیام نور سیرجان نیز صبح فردا برگزار می‌شود.

در حال حاضر تیم پالایش نفت آبادان با 46 امتیاز، دانشگاه آزاد تهران با 42 امتیاز و شرکت ملی حفارس اهواز با 40 امتیاز در رده‌‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/ز

نظر شما