شناسهٔ خبر: 23698000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مجمع سه هیئت ورزشی استان همدان تا پایان سال برگزار می شود

R41405/P1494/S6,75/CT1

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری انتخابات ۳ هیئت بسکتبال، اسکواش و انجمن‌های ورزشی تا پایان سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

رسول منعم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که از اول بهمن ماه ثبت نام از نامزدهای ریاست هیئت‌های اسکواش، بسکتبال و انجمن‌های ورزشی آغاز شده اظهار داشت: بر اساس تبصره 2 از ماده 7 آئین نامه هیئت‌های ورزشی با پایان دوره 4 ساله ریاست این 3 هیئت، به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی در موعد مقرر علاقمندان جهت شرکت در انتخابات ریاست هیئت به مدت یک هفته برای ثبت نام فرصت دارند. 

وی افزود: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن تابعیت ایران، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائمی، داشتن حداقل 30 سال سن، نداشتن سو پیشینه و داشتن تحصیلات حداقل کاردانی از شرایط اصلی نامزدها جهت ثبت نام در انتخابات است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: همچنین نامزدهای ثبت نام کننده در زمان ثبت نام باید برنامه خود را شامل برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه و نحوه تامین منابع مالی مورد نیاز را نیز مشخص کنند.

وی در رابطه با زمان دقیق برگزاری مجامع انتخاباتی 3 هیئت اسکواش، بسکتبال و انجمن‌های ورزشی گفت: از آنجا که پس از ثبت نام، مدارک نامزدها باید توسط مراجع ذی صلاح بررسی و تایید شود امکان اعلام زمان دقیق انتخابات نیست، اما هر 3 مجمع تا پایان امسال برگزار می شود. 

منعم با بیان این که هیئت‌های ورزشی نقش اصلی در توسعه و پیشرفت رشته های مختلف ورزشی را در سطح استان برعهده دارند تاکید کرد: داشتن برنامه ای مدون و نیز نحوه درآمدزایی برای اجرای این برنامه ها از مهمترین فاکتورهایی است که می تواند بر روی نظر اعضای صاحب رای در مجمع انتخابات تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما