شناسهٔ خبر: 23697997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انشعاب‌های غیر مجاز آب در یاسوج ساماندهی می‌شود

R41452/P1377/S6,69/CT12

مدیر آب و فاضلاب یاسوج از تبدیل ۲۷۰ فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز خبر داد و گفت: جمع آوری و ساماندهی انشعاب‌های غیر مجاز آب در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج و به‌نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد قاسم قلندری در بازدید از پروژه‌های آبفای یاسوج با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر اجرای پروژه‌های آبفای یاسوج سرعت بیشتری به خود گرفته است، اظهار داشت: در کنار این موضوع جمع‌آوری و ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز نیز با جدیت در حال انجام است. 

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با تاکید به اینکه بدون هیچ مماشات و ملاحظه‌ای انشعاب‌های غیر مجاز را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم، افزود: طی ماه گذشته بیش از 270 انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری و به انشعاب مجاز تبدیل شد. 

قلندری با تقدیر از همکاری جدی دستگاه قضایی در برخورد قانونی با متخلفان انشعاب غیرمجاز تصریح کرد: تسریع در اعمال قانون در این زمینه بسیار بازدارنده خواهد بود. 

وی با بیان اینکه نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر اینکه موجب هدر رفت و اصراف این کالای با ارزش می‌شود، بیان کرد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب به صورت جدی در دستور کار آبفای یاسوج قرار دارد. 

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج همچنین از شناسایی و مرئی‌سازی 25 فقره شیرآلات شبکه توزیع طی ماه گذشته در سطح شبکه توزیع آب شهر یاسوج خبر داد.

انتهای پیام/ش

نظر شما