شناسهٔ خبر: 23697954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله سعیدی: مردم شناخت لازم نسبت به شورای فرهنگی را ندارند

R7854/P41362/S6,62/CT11

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: متأسفانه مردم نسبت به شورای فرهنگ عمومی شناخت لازم را ندارند اگرچه افراد مشخصی در آن فعالیت می‌کنند ولی باید در اجرای فعالیت‌های فرهنگی از افراد آگاه و مورد اعتماد عموم مردم مشورت بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی بعدازظهر امروز در دیدار با اعضای شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: رسالت اصلی این شورا رسیدگی به مشکلات و مباحث فرهنگی جامعه و استان است که امیدواریم در این راستا عملکرد مطلوب را داشته باشند.

وی از برخی سنت‌های اشتباه در جامعه که درشان نظام اسلامی نیست یادکرد و گفت: رفع این سنت‌ها که با جامعه اسلامی تضاد دارد نیازمند فعالیت بیشتر شورای فرهنگی و حمایت و همکاری عموم مردم جامعه است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه راهکارهای مناسب باید در دستور کار شواری فرهنگی باشد، عنوان کرد: نداشتن جایگاه اجرایی این شورا ممکن است در مواردی فعالیت فرهنگی در جامعه را مختل کند ولی اگر اعضای شورای فرهنگی از مسئولان مطالبه گری فرهنگی داشته باشند موجب می‌شود مسئولان نیز تلاش خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه اجرایی نبودن شورای فرهنگی نباید موجب شود تا این شورا مطالبه گری‌های لازم را نداشته باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه مردم نسبت به شورای فرهنگ عمومی شناخت لازم را ندارند اگرچه افراد مشخصی در آن فعالیت می‌کنند ولی باید در اجرای فعالیت‌های فرهنگی از افراد آگاه و مورد اعتماد عموم مردم مشورت بگیرند.

انتهای پیام/ز

نظر شما