شناسهٔ خبر: 23697800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل:

80 پروژه صدا و سیما در دهه فجر افتتاح می شود

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل با اشاره به افتتاح 80 پروژه صدا و سیما در طول ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: برای این پروژه‌ها، اعتباری نزدیک به 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای اردبیل امروز در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی یکی از 19 کمیته ویژه در راستای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل است، گفت: این کمیته هم وظیفه فضاسازی دهه فجر و هم وظیفه اطلاع رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌ها دستگاه‌های مختلف اجرایی را برعهده دارد.

وی اظهارا کرد: در این راستا تلاش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی بر این است که مجاهدت‌ها و ایثار مردم در به ثمر نشستن انقلاب نشان داده شود و از سویی دیگر وظیفه دارد اهم اقدامات و فعالیت‌های مسئولان و دولتمردان را که در طول 40 سال گذشته در راستای رشد و شکوفایی کشور انجام  شده را به تصویر بکشد.

ملا احمدی سومین وظیفه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی را انعکاس دستاوردهای نظام در طول 40 سال گذشته عنوان کرد و افزود: دستاوردهای نظام متفاوت از عملکرد مدیران و  دولتی است.

وی هویت ایرانی_ اسلامی و روحیه جهادی و انقلابی مردم و نیز رشد فرهنگ عاشورایی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و افزود: مقایسه دستاوردهای انقلاب با دوران قبل از آن، جایگاه‌ و موقعیت فعلی نظام را به خوبی مشخص می کند.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل به آزادی مردم در اظهارات و در موقعیت‌های مختلفی همچون انتخابات اشاره کرد و افزود: امروز شاهد هستیم که انقلاب ما با به اقصی نقاط دنیا صادر می شود و این جز با هدایت داهیانه رهبری و تلاش مردم امکان‌پذیر نبود.

وی در پایان با اشاره به افتتاح 80 پروژه صدا و سیما در طول ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: برای این پروژه‌ها اعتباری نزدیک به 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

ملااحمدی گفت: 50 پروژه از 80 پروژه در دست افتتاح، مربوط به نقاط روستایی و مناطق محروم مرزی است.

انتهای پیام/

نظر شما