شناسهٔ خبر: 23696345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برخی بازیکنان ترکیب تیم ملی را انتخاب می کنند؛

ناری: مدیریت هندبال بیشترین آسیب را وارد کرد/سرمربی تیم ملی مقصر اصلی شکست

تهران- ایرنا- «محمدنقی ناری» پیشکسوت هندبال ایران، گفت: مدیریت هندبال ایران در طول مدت حضور خود با اشتباهاتی که داشته بیشترین آسیب را به این رشته وارد کرده و شکست امروز تیم ملی مقابل عربستان حاصل همین اشتباهات بود.

صاحب‌خبر -

ناری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل عربستان، گفت: تیم ملی ایران بیشترین ضربه را از مدیریت هندبال و انتخاب سرمربی تیم ملی خورد. انتخاب این سرمربی برای تیم ملی ایران بسیار اشتباه بود و شما دیدید این مربی در یک مسابقه سه دروازه بان را جابه جا کرد و این کاملا غلط است.
وی ادامه داد: مقصر اصلی شکست امروز تیم ملی هندبال ایران سرمربی تیم بود و او در کنار زمین هیچ کاری برای نجات تیم خود انجام نداد. متاسفانه برخلاف اصول حرفه ای فشار دیدار مقابل عربستان تنها روی هشت بازیکن بود و از نفرات نیمکت نشین استفاده ای نشد.
پیشکسوت هندبال ایران، گفت: اگر قرار بود سرمربی تیم ملی در دیدار پر فشار مقابل عربستان تنها از هشت بازیکن استفاده کند پس چرا 16 بازیکن را با خود به کره جنوبی برد.
وی تصریح کرد: تیم ملی ما در دیدار امروز به شدت نیاز به استفاده از بازیکن چپ دست داشت، اما سرمربی تیم ملی جرات بیرون آوردن برادران استکی و نوروزی را از زمین مسابقه نداشت.
ناری اظهار کرد: استکی در دقایق پایانی بازی اصلا توان حضور در میدان را نداشت و متاسفم سرمربی تیم ملی در مدت حضور خود در این تیم حتی از وضعیت بازیکنان خود هم خبر ندارد یا هنوز بعد از این همه اردو دروازه بان اصلی خود را نشناخته است.
وی تاکید کرد: بسیار متاسفم که بازیکنان نیمکت نشین ما هر وقت وارد زمین می شوند بهترین عملکرد را دارند، اما سرمربی تیم ملی به خاطر برخی از مسایل حتی حاضر به استفاده از آنها نیست و خیلی سریع آنها را از زمین خارج و بازیکنان خاص خود را در زمین قرار می دهد. این مساله نشان می دهد سرمربی تیم ملی ایران از برخی خط می گیرد.
ناری افزود: ما در گذشته این مربی را امتحان کرده بودیم و به خوبی از ضعف های او آگاهی داشتیم و در کنار این مساله وقتی یک سرمربی خارجی حاضر می شود برای دو ماه به کشوری برود نشان از ضعف او دارد.
وی ادامه داد: تیم ملی در مقابل عربستان بسیار بی برنامه بود و متاسفم حتی کسانی که در کنار این مربی حضور دارند هم نمی توانند کمکی به او کنند. اگر قرار است مرتجی روی سکو بنشیند پس چرا باید او به خاطر برخی مسایل راهی مسابقات شود یا مگر ما قسم خورده ایم که فقط حبیبی باید مربی تیم ملی ایران باشد؟
پیشکسوت هندبال ایران، گفت: در ایران مربیان بسیار بهتری هستند که به خاطر برخی مسایل هیچ استفاده ای از آنها نمی شود و امروز کار به جایی رسیده که بازیکنان ما از نظر فنی از مربیان برتر هستند.
وی افزود: تیم ملی ما فردا باید به مصاف کره جنوبی میزبان این رقابت ها برود که قطعا از تمام امکانات خود برای پیروزی بهره خواهد گرفت. تنها راه موفقیت تیم ملی در دیدار فردا استفاده از تمامی نیروها است و در غیر این صورت بازهم نتیجه نخواهیم گرفت.
ناری اظهار کرد: بسیار متاسفم که باید بگویم برخی از بازیکنان لژیونر ما حتی در چیدمان سرمربی تاثیرگذارتر از او هستند و حتی کار تیم ملی ما به جایی رسیده که برخی بازیکنان خاص باید گل بزنند. چرا باید در ترکیب تیم ملی ما بازیکنی باشد که به سربازی نرفته و برای نرفتن به سربازی حتی حاضر نیست به ایران بیاید و فقط در اردوهای خارجی شرکت می کند؟
وی افزود: برخلاف گفته ها اگر ما فردا کره را ببریم صعود نکردیم و باید منتظر نتیجه بازی کره و عربستان باشیم.
پیشکسوت هندبال ایران، گفت: رحیمی قبل از انتخابات شعارهای زیادی داد اما وقتی رییس شد جریان فرق کرد و متاسفانه با استعفاهای بچه گانه خود بارها هندبال را دچار حاشیه کرد.
وی افزود: بزرگان هندبال ایران امروز همه بیرون نشسته اند و اگر رحیمی می خواهد تیم ملی خوبی داشته باشد باید از بزرگان این رشته استفاده کند.
تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله دوم گروهی هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا با نتیجه 23 بر 26 مقابل عربستان سعودی شکست خورد. تیم ملی کشورمان فردا برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود باید با کره جنوبی دیدار کند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما