شناسهٔ خبر: 23695883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ورزشکار گلستانی به مسابقات جهانی پینگ پنگ سوئد راه یافت

نایب رییس هیات پینگ پنگ گلستان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور شش ورزشکار ملی پوش ایران در تهران برگزار شد و پس از سه روز رقابت سخت و

صاحب‌خبر - نایب رییس هیات پینگ پنگ گلستان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور شش ورزشکار ملی پوش ایران در تهران برگزار شد و پس از سه روز رقابت سخت و فشرده ، مریم صامت ملی پوش گلستانی پینگ پنگ زنان با کسب 33 امتیاز در رده اول قرار گرفت.
کیانوش دیلمی بیان کرد: پیش از این مهشید اشتری نفر اول رنکینگ ملی از خراسان رضوی و ندا شهسواری نفر اول مرحله اول مسابقات انتخابی از کرمانشاه به عضویت تیم ملی درآمده بودند.
وی افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی زنان مهشید صامت دیگر ورزشکار گلستانی هم حضور داشت اما در مرحله نخست از دور رقابت ها کنار رفت.
دیلمی همچنین پیش از این گفته بود که استعدادیابی، یکی از اهداف هیات در مسیر ترتیب نسل جدید قهرمانان این رشته در استان است که بر اجرای آن با کمک خانواده ها، مسئولان و علاقه مندان به ورزش اصرار داریم.
به گفته وی؛ یکی از طرح های اجرا شده برای رسیدن به این هدف، امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش به منظور شناسایی استعدادهای جدید بوده که نتایج کسب شده در مدت زمان اندک اجرای آن امیدوار کننده است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

نظر شما