شناسهٔ خبر: 23694621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

راه اندازی درمانگاه تخصصی قلب و عروق در چالدران

درمانگاه تخصصی قلب و عروق در شهرستان چالدران راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران در گفتگو با نوای چالدران، گفت: با پیگیریهای دانشگاه علوم پزشکی ارومیه متخصص قلب و عروق در بیمارستان این شهرستان فعالیت خود را شروع نموده و این درمانگاه را با مجهز نمودن به دستگاه اکو رادیو گرافی با صرف اعتبار بالغ بر ۱۷۵ میلیون تومان راه اندازی کردیم تا مردم این شهرستان بتوانند مشکل بیماریهای قلبی و عروقی خود را در این بیمارستان بر طرف نمایند

مقصد حق خاطر نشان کرد : در راستای تکمیل درمانگاه تخصصی قلب و عروق بیمارستان شهید بهشتی چالدران با بازدیدی که انجام گرفت مقرر شده با حمایت خیرین ، شورای شهر و فرمانداری با صرف اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیون تومان دستگاه تست ورزش ویژه بیماران قلب و عروق خریداری شود و همچنین همزمان با دهه فجر کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد :امسال با مجهز شدن بیمارستان شهید بهشتی چالدران به امکاتا تخصصی درمانی میزان ارائه خدمات به بیماران این شهرستان ۲ برابر افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران ادامه داد: امسال با اعتبار بالغ بر ۴۵۹ میلیون تومان بیمارستان شهید بهشتی چالدران به تجهیزات تخصصی پیشرفته از جمله دستگاه اتو کلاو ،چراغ اطاق عمل ،دستگاه مانیتور ینگ علایم حیاتی ، دی سی شوک و دستگاه رادیولوژی پرتابل مجهز شده است.

در حال حاضر ۸ نفر پزشک متخصص در زمینه های جراحی عمومی ؛ داخلی ، اطفال ، زنان و زایمان ، بی هوشی ، اعصاب و روان ، سونوگرافی و قلب و عروق در بیمارستان این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

با راه اندازی درمانگاه تخصصی قلب و عروق دربیمارستان این شهرستان امکان ایجاد تخت های ویژه سی سی یو درطول سالجاری در این شهرستان فراهم خواهد شد .

انتهای پیام/

نظر شما