شناسهٔ خبر: 23692962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بنی‌تمیم: اگر امر کنید دیگر هیج میزبانی در خوزستان نخواهیم داشت

نایب‌رییس فدراسیون کشتی در واکنش نسبت به صحبت یکی از اعضای مجمع انتخاباتی رییس هیات خوزستان مبنی بر اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی جام تختی در ماهشهر اقدام درستی نیست، گفت: اگر حرف همه عزیزان این است که دیگر به خوزستان میزبانی ندهیم، من هم می‌پذیرم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایسنا، حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاباتی رییس هیات کشتی استان که امروز (دوشنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، ابتدا به وضعیت نامناسب خوزستان از نظر شرایط آب و هوایی اشاره کرد و افزود: در چند روز اخیر، بیشترین دغدغه خبرنگاران، وضعیت آب و هوایی حاکم بر استان خوزستان است. جمعیتی نزدیک به چهار میلیون نفر در این استان هستند که در تمام طول سال با چنین وضعیتی روبه‌رو هستند و این‌که قرار است چند روزی قهرمانان ملی در این استان در جام بین‌المللی تختی به رقابت بپردازند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. همچنین امیدوارم هر چه سریعتر مسوولان مربوطه دست به کار شوند و اقدامات عملی برای رفع این معضل داشته باشند.

وی ادامه داد: از آقای دارش که به عنوان کاندیدا در این مجمع شرکت کرد و در تیم‌ملی نیز مربیگری کرده و سال‌ها زحمت کشیده است، تشکر می‌کنم. همچنین به آقای مرعشیان تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه نیز با یاری گرفتن از تمام ظرفیت‌ها از جمله آقای دارش در کارهای خود موفق باشد.
نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: با همت مسوولان استانی در طی چهار سال گذشته، مهمترین و بزرگترین رویدادهای داخلی و بین‌المللی‌مان از جمله اردوهای بسترسازی و مسابقات جام باشگاه‌های جهان را در این استان میزبانی کرده‌ایم و هر مسابقه نیز به شکل بسیار خوبی برگزار شده است.
وی بیان کرد:‌ همچنین جای افتخار است که آقای کاکاحاجی به عنوان سرمربی تیم‌ملی پایه که از مهمترین رده‌های سنی است، از این استان است. به جرأت می‌گویم که او نسبت به مربیان دیگر، کارنامه بهتری داشته است. همچنین به اذعان کارشناسان، کشتی فرنگی به مراتب بهتر از بخش آزاد کار می‌کند و آن هم به این دلیل است که انسجام خوبی در کشتی فرنگی حاکم شده است. آقای اخلاقی که قهرمان با اخلاق ماست و به عنوان رییس انیستو پاستور فدراسیون فعالیت می‌کند از این استان است.
بنی‌تمیم افزود: همچنین در تمام رده‌های سنی از خوزستان مربی داریم و امیدوارم بتوانیم در چهار سال آینده کاری فدراسیون بازهم از مربیان خوب این استان استفاده کنیم و این واقعا حق استان خوزستان است. در این زمینه تلاش‌مان را می‌کنیم اما باید بدانیم برای رسیدن به این موضوع، یکسری شرایط دیگر هم لازم است که امیدوارم فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای در فدراسیون کشتی داشتیم و قرار شد مسابقات رده‌های سنی پایه به صورت مشترک برگزار شود و دیگر مسابقات رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به صورت جداگانه نخواهد بود که این اتفاق بسیار خوب در حال انجام است. همچنین قرار است به صورت مشترک تیم آموزشگاهی ایران را به مسابقات جهانی اعزام کنیم که این هم از اتفاقات بسیار خوب در کشتی محسوب می‌شود.
نایب رییس فدراسیون کشتی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: او فردی پرانرژی و دارای روابط عمومی بسیار بالا است که از تلاش‌های او قدردانی می‌کنم. اتفاقات خوبی در این استان از نظر زیرساختی افتاده است.
وی در واکنش نسبت به صحبت قیطاسی یکی از اعضای مجمع و پیشکسوت کشتی مبنی بر این‌که به نظر می‌رسد برگزاری مسابقات بین‌المللی جام تختی در شهرستان ماهشهر که کشتی‌خیز نیست، خیلی مناسب نباشد، اظهار کرد: اگر حرف همه عزیزان مجمع این است که دیگر به استان خوزستان میزبانی ندهیم، من هم حرف عزیزان را می‌پذیرم و دیگر تلاشی برای دادن چنین میزبانی‌هایی به استان خوزستان انجام نمی‌دهم. باید مد نظر داشته باشیم که هر استانی برای گرفتن چنین میزبانی‌هایی رایزنی‌های بسیاری انجام می‌دهد.
بنی‌تمیم افزود: برگزاری مسابقات هزینه دارد و سوالم از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان است که آیا تاکنون یک ریال هم از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برداشته شده است؟ برای برگزاری این رقابت‌ها از اعتبارات مسوولیت اجتماعی شهرها در تمام کشور استفاده می‌شود. به عنوان یک خوزستانی، سوالم این است آیا تا به حال یک بار منطقه آزاد اروند تیمی را به مسابقات اعزام کرده است؟ اگر ارگانی ردیف اعتبارات ورزشی دارد باید برای این رشته نیز هزینه کند.
وی تاکید کرد: همه باید کمک کنیم تا اتفاقات بزرگی در استان خوزستان رخ دهد. خود من هم کنار همه شما عزیزان برای مسابقات بین‌المللی که در خرمشهر داشتیم،‌ تشک کشتی را پهن کردم.
نایب‌رییس فدراسیون کشتی همچنین در مورد این‌که چرا تیمی از خوزستان در جام بین المللی تختی در ماهشهر حضور ندارد هم گفت: خودتان بهتر می‌دانید که برای این رقابت‌ها از اتحادیه جهانی نماینده می‌آید. برگزاری مسابقات بین‌المللی رنکینگ‌ ‌دار یکسری آیتم‌هایی دارد که باید رعایت شود. باز هم می‌گویم اگر شما عزیزان به من امر کنید که دیگر میزبانی نمی‌خواهید از این به بعد دیگر هیج میزبانی در استان خوزستان نخواهیم داشت.

نظر شما