شناسهٔ خبر: 23690519 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

قاآنی در همایش آزادی مسجد الاقصی ‌در سپهر پیروزی محور مقاومت؛

تنها مسیری که برای از بین بردن اسرائیل وجود دارد، مسیر مقاومت است

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: مسیر مذاکره‌ای که آمریکا و اسرائیل با کشورهای عربی پیش گرفتند، چیزی جز فضاحت نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش نسیم آنلاین؛ سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس در همایش "آزادی مسجد الاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت" که صبح امروز دوشنبه دوم بهمن ماه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار کرد: تجاوز، تصرف و اشغالگری رژیم صهیونیستی به دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی مربوط می شود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی از تأثیرگذاری این انقلاب می ترسید، زیرا یکی از اثرگذاری های آن ایجاد حرکت در روش رژیم اشغالگر بود.

قاآنی ادامه داد: عملیات کلاسیک نظامی یکی از روش های برخورد با رژیم اشغالگر قدس است، که این روش مربوط به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و برجسته ترین این عملیات در سال 1967 شکل گرفت که به دنبال آن سه کشور عربی بزرگ با شکست مواجه شدند و از هر سه کشور زمین هایی تحت تصرف قرار گرفت که هنوز هم این اراضی در تصرف رژیم اشغالگر قدس است.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس بیان کرد: پس از عملیات های بی نتیجه کلاسیک رژیم اشغالگر قدس با کمک آمریکا تصمیم به انجام عملیات روانی بر کشورهای عربی گرفتند، سپس آنها به رهبران سست عنصر منطقه القا کردند تا به شیوه سازش و مذاکره بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

وی یادآور شد: در مسیر مذاکره ای که آمریکا و اسرائیل با کشورهای عربی پیش گرفتند چیزی جز فضاحت به بار نیامد، البته در شرایط فعلی هم سست عنصری برخی رهبران کشورهای عربی باعث شده که زمزمه هایی برای سازش با رژیم اشغالگر قدس آغاز شود در حالی که برخی از این کشورها در دوره های گذشته با آمریکا و اسرائیل روابط پنهانی داشتند.

قاآنی یادآور شد: رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط با کشورهای عربی شروطی قائل می شود، همچنین وجود هواپیماهای این رژیم در آسمان یمن نشان دهنده ذلت رهبران کشوری است که آبروی مردم خود را هم برد ه اند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس خاطرنشان کرد: مسیری که برای از بین بردن اسرائیل وجود دارد و ایران نیز مبدع، جلودار و پشتیبان آن بوده، مسیر مقاومت است. مقاومت در برابر اسرائیل به دوره قبل از انقلاب اسلامی مربوط می شود و پس از پیروزی این انقلاب مبانی مقاومت قدرت بیشتری پیدا کرد و عملا این مبانی در میدان ظهور و بروز پیدا کرد.

وی اظهار کرد: به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی روز به روز طرفداران حرکت در فضای مقاومت علیه اسرائیل بیشتر می شود، چرا که اسرائیل اوج خباثت است و شکی در این زمینه وجود ندارد.

قاآنی با اشاره به نفوذ اسرائیل در آمریکا تصریح کرد: زمانی که روسای جمهور آمریکا بخواهند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند باید تعهدی برای تأمین امنیت اسرائیل قائل شوند، در غیر این صورت آنها نخواهند توانست در انتخابات شرکت کنند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس گفت: زمانی که خرمشهر در حال آزادی بود، اسرائیل چندین هزار انسان را در مدت کوتاهی در لبنان کشت و بسیاری از آن ها را به اسارت برد. در این زمان مردانی بر اساس تفکر انقلاب با کمترین امکانات وارد میدان شدند و عزتمندانه در جنگ تحمیلی توانستند عناصر این رژیم اشغالگر را از جنوب لبنان بیرون برانند.

در حال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما