شناسهٔ خبر: 23689981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

احتمال یک قتل در فوتبال ایران!

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت:متأسفانه حرمت بزرگتری و کوچکتری از بین رفته است، فحاشی از سوی بازیکن شماره ۷ شهرداری تبریز به من و بازیکنانم شد که واقعاً متأسفم.

به گزارش تابناک ورزشی، علی لطیفی در خصوص بازی مقابل شهرداری تبریز و پیروزی در برابر این تیم گفت: ما شرایطمان نسبت به نیمفصل اول متفاوت است چرا که بسیاری از بازیکنان خود را از دست دادیم و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند نیاز دارند تا با تیم هماهنگ شوند اما با همه شرایط بازی خوبی مقابل شهرداری تبریز داشتیم، قبل از بازی هم ۲ بازیکن من به علت سرماخوردگی و بیماری که برایشان به وجود آمد نتوانستند بازی کنند و مجبور شدیم این بازیکنان را از لیست خط بزنیم. نیمه اول بازی خوبی مقابل شهرداری تبریز انجام دادیم، نیمه دوم حاکم مطلق بودیم. باید بگویم شهرداری تبریز تیم بسیار خوبی است، از زمانی که سیروس دینمحمدی این تیم را هدایت میکند پیروزیهای خوبی را کسب کرده است، با توجه به اینکه تیم شهرداری موقعیتهای زیادی روی دروازه ما به دست آورد اما با لطف خداوند توانستیم روی ضربه ایستگاهی به گل برسیم و لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص درگیری به وجود آمده در پایان بازی اظهار داشت: ابتدا باید یک نکتهای را اشاره کنم، در بازی رفت مقابل شهرداری تبریز این تیم ۳۷ دقیقه وقتکشی کرد و واقعاً بازی بدی را انجام داد، درست است که ما بازی رفت را باختیم اما در آن مسابقه مسائلی به وجود آمد که واقعاً در شأن فوتبال نبود، در طول بازی به نیمکت و بازیکنان ما وحشیانه حمله کردند و بدترین الفاظ را به کار بردند اما ما زمانی که اعتراض کردیم و به دنبال رسیدگی به این اتفاقها بودیم متأسفانه به دلایل نامعلوم رسیدگی نشد، اگر این اتفاق زودتر جلویش گرفته میشد مطمئناً در این بازی اتفاقاتی نمیافتاد که واقعاً عجیب باشد.
لطیفی در ادامه تاکید کرد: زمانی که داور سوت پایان را به صدا در آورد بازیکن شماره ۷ شهرداری تبریز با یکی از بازیکنان ما درگیر شد. من به خاطر شادی گلی که انجام دادم از سوی داور اخراج شدم، حتی بعد از پایان بازی وقتی که به سمت داوران رفتم خیلی با آرامش خستهنباشید گفتم، زمانی که داشتم در خصوص بازی با خبرنگاران مصاحبه میکردم شاهد درگیری شدید از سوی بازیکن شماره ۷ شهرداری تبریز بودم و دیدم برادر من را به شدت کتک میزدند. صورت برادر من بعد از ضربهای که با استوک به صورت او برخورد کرد نزدیک به ۴۰ بخیه خورده است، حتی زمانی که به کرج آمدیم آنقدر جراحت زیاد بود که هیچ بیمارستانی برادر من را قبول نکرد،مجبور شدیم به تهران بیایم تا درمان انجام شود.

سرمربی اکسین البرز درباره این درگیری گفت: اگر مأموران انتظامی نبودند مطمئناً یک قتل رخ میداد، زمانی که من داشتم طرفین را جدا میکردم از سوی چند نفر کتک خوردم، متأسفانه حرمت بزرگتری و کوچکتری از بین رفته است، فحاشیهایی از سوی بازیکن شماره ۷ به من و بازیکنانم شد که واقعاً متأسفم. مطمئناً من از این اتفاق نمیگذرم، ما در خیلی از شهرها بازی کردیم هم باختیم و هم بردیم اما هیچوقت با کسی درگیر نشدیم و به هیچ تیمی بی احترامی نکردیم ولی متأسفانه در این بازی زمانی که بازی به پایان رسید به شدت کتک خوردیم، بازیکن شماره ۷ شهرداری تبریز زمین فوتبال را با چالهمیدان اشتباه گرفته بود. مطمئناً شکایت رسمی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد چرا که برادر من را به شدت کتک زدند این بازیکن خودش اهل کرج است و به خاطر اینکه ما او را قبول نکردیم تا در تیم ما بازی کند برایش عقده شده بود، چرا که در حد تیم ما نبود چه در زمان من و چه مربیانی که در گذشته سرمربی اکسین البرز بودند او را قبول نکردند و این بازیکن میخواست از طریق درگیری و بیاحترامی و فحاشی خودش را نشان دهد. واقعاً متأسفم که این اتفاقات در فوتبال ما میافتند، امیدوارم مسئولین فوتبال و سازمان لیگ به لیگ دسته اول نگاه ویژهتری کنند مطمئناً در پایان فصل زمانی که تیمها امتیازهای نزدیک به هم دارند این حساسیتها بیشتر میشود. امیدوارم در ادامه همچین اتفاقاتی را در فوتبال نبینیم.

 

 

نظر شما