شناسهٔ خبر: 23689944 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حمایت حزب اپوزیسیون ترکیه از عملیات نظامی در عفرین

سخنگوی حزب مردم جمهوری‌خواه ترکیه درباره عملیات نظامی این کشور در شمال سوریه که از چند روز گذشته آغاز شده است، اعلام کرد، این حزب پشتیبان ارتش ترکیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه حریت، بولنت تزجان، سخنگوی حزب اپوزیسیون مردم جمهوری‌خواه ترکیه با اعلام حمایت ضمنی از عملیات نظامی ترکیه در عفرین خاطرنشان کرد، این حزب پشتیبان ارتش ترکیه است.

کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه ترکیه در اظهاراتی با اشاره به عملیات "شاخه زیتون" ترکیه در عفرین گفت: امروز برای سربازان کشورمان که در عفرین حضور دارند تنها و تنها این آرزو را می‌کنیم که خدا پشتیبان آنها باشد.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم در کشورمان با برابری و دوستی زندگی کنیم. ما خواهان زندگی در داخل کشورمان در فضایی صلح آمیز هستیم. ما صلح، آرامش و برادری را در خاک‌ کشورمان می‌خواهیم. ما دموکراسی را در کشور زنده نگه خواهیم داشت. به قول کسی باید گفت "یا پیروز خواهیم شد و یا پیروز خواهیم شد" راه دیگری وجود ندارد.

همچنین قرار است امروز (دوشنبه) بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه با کمال قلیچداراوغلو، درباره عملیات نیروهای نظامی ترکیه در عفرین دیدار و گفت‌وگو کند.

انتظار می‌رود ییلدیریم در این دیدار اطلاعاتی درباره روند عملیات شاخه زیتون به قلیچداراوغلو بدهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما