شناسهٔ خبر: 23689853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجلیل از دانشمندان خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: دانشمندان و چهره های برجسته علمی و پژوهشی این استان برای نخستین بار در دهه فجر امسال تجلیل می شوند.

صاحب‌خبر -

استانداری خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از علیرضا رشیدیان در نشست شبکه جامع دانشگاههای این استان گزارش داد: تجلیل از فرهیختگان و عالمان برجسته که طی 38 سال بعد از انقلاب دستاوردهای ارزشمندی داشته اند به منظور معرفی این ذخایر علم و آگاهی و الگوهای دانش و دانش پژوهی به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع) صورت می گیرد.
وی افزود: این اقدام ماندگار باید به عنوان یک رویداد علمی و فرهنگی تثبیت شده و همچنین به عنوان سنتی هر ساله در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تبدیل شود.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در نخستین سال این برنامه از برترینهای حوزه علمی و پژوهشی استان تجلیل می شود اما از سال آینده ضمن طراحی مدال و نماد ویژه این همایش، به صورت سالانه از برترینهای همان سال تقدیر خواهد شد. همچنین مقرر است اداره پست خراسان رضوی برای هر یک از این اساتید تمبر یادبود منتشر کند.
وی گفت: در همین راستا علاوه بر اساتید و دانشمندان برخی از دانشجویانی که در حوزه های علمی پژوهشی اقدامات شاخص انجام داده اند نیز شناسایی و تجلیل می شوند.
رشیدیان افزود: باید تمامی نخبگان استان بر اساس تخصص و ظرفیت علمی جذب شوند و هیچ موردی از بیکاری نخبگان در خراسان رضوی نداشته باشیم. توان تخصصی و مشاوره ای قابل توجهی در دانش آموختگان و نخبگان استان وجود دارد که می تواند در حوزه تولید واحدهای مربوطه راهگشا باشد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858

انتهای پیام /*

نظر شما