شناسهٔ خبر: 23689807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری انتخابی تیم ملی بوکس جوانان در ۲۸ بهمن

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان: طلایی‌های آسیایی به مسابقات جهانی می‌روند

مربی سه ستاره تیم ملی بوکس جوانان گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا انصاری در گفت و گو با ایسنا، پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس جوانان، اظهار کرد: پیش از اینکه من در جریان این تصمیم قرار بگیرم، فدراسیون با پیشکسوتان و قهرمانان جلساتی را به عنوان کمیته فنی برگزار کرده بود. اسم من در لیست مربیان وجود داشت و با صلاح‌دید کمیته فنی و پیشکسوتان، بنده به عنوان سرمربی جهت هدایت تیم جوانان انتخاب شده‌ام.

او ادامه داد: البته در مسابقات کشوری که به میزبانی استان گلستان برگزار شد صحبت‌هایی در این مورد وجود داشت اما هیچ چیز قطعی نبود. از زمانی که این صحبت شد برنامه‌هایی را برای تیم آماده کردم که سعی می‌کنم در ادامه راه آن‌ها را عملی کنم.

انصاری با بیان اینکه از هفت بهمن اردوهای تیم ملی آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: با ۲۰ بوکسوری که در رقابت‌های کشوری مقام‌های اول تا سوم را داشتند اردوهای خود را شروع می‌کنیم. مسابقات آسیایی هدف فدراسیون است و نفراتی که در این رقابت‌ها به مدال طلا برسند راهی مسابقات جهانی می‌شوند. برای اینکه اردوهای خود را به صورت جدی پیگیری کنیم، در تاریخ ۲۸ بهمن انتخابی‌ها را برگزار می‌کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی جوانان بوکس در پاسخ به این سوال، از مربیان اسبق تیم در کنار خود استفاده می‌کنید؟ پاسخ داد: هر کدام از آقایان که نیرو و بوکسوری را در ترکیب تیم داشته باشند را در کنار خود نگه می‌داریم تا با تمرکز بیشتری  بوکسورها را برای رقابت‌های پیش رو آماده کنیم.

انتهای پیام

نظر شما