شناسهٔ خبر: 23689652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معرفی سیروس‌پور به عنوان نماینده فدراسیون در جام تختی و برگزاری کارگاه‌های دانش افزایی کشتی آزاد و فرنگی

پرویز سیروس‌پور بعنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی حضور خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی که بعنوان طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می‌شود، با حضور کشتی‌گیرانی از 12 کشور دنیا و نمایندگان کشورمان روزهای 5 و 6 بهمن ماه در بندر ماهشهر استان خوزستان برگزار می‌شود.

از سوی فدراسیون کشتی، پرویز سیروس پور بعنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی در این مسابقات معرفی شد.

* برگزاری کارگاه‌های دانش افزایی کشتی آزاد و فرنگی

کارگاه دانش افزایی مربیان کشتی آزاد و فرنگی درجه ملی و ستاره دار ملی ویژه مربیانی که در مرحله اول این کارگاه ها حضور نداشتند در سه منطقه آموزشی (استانهای فارس، گیلان و اردبیل)  برگزار می‌شود.

* برگزای کلاس استاژ مربیگری کشتی آزاد و فرنگی

کلاس استاژ مربیگری کشتی فرنگی روز 4 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و عبدالکریم کاکاحاجی بعنوان مدرس در آن حضور خواهد داشت.

کلاس استاژ مربیگری کشتی آزاد و فرنگی نیز روزهای 5 و 6 بهمن ماه در شهر همدان برگزار می‌شود که عباس حاجی کناری بعنوان مدرس کشتی آزاد و جمشید خیرآبادی بعنوان مدرس کشتی فرنگی این کلاس خواهند بود.

همچنین کلاس استاژ مربیگری کشتی فرنگی روز های 2 و 3 اسفندماه در استان ایلام برگزار خواهد شد.

* مرعشیان رئیس هیأت کشتی خوزستان ماند

مجمع انتخابات هیأت کشتی استان خوزستان، صبح امروز (دوشنبه) با حضور حمید بنی‌تمیم نایب رئیس فدارسیون کشتی و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و در پایان سید حسین مرعشیان با اکثریت آراء برای 4 سال دیگر بعنوان رئیس هیأت کشتی این استان انتخاب شد.

انتهای پیام/ر

نظر شما