شناسهٔ خبر: 23689632 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

شکست حزب نوپای ناطق نوری و علی لاریجانی

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی جهان نيوز: چندی قبل بود که بهروز نعمتی از نمایندگان نزدیک به علی لاریجانی در مجلس، در گفتگویی خبر از تشکیل حزب توسط یاران و نزدیکان رئیس مجلس داد. حزبی که نعمتی اعلام کرد کارتنظیم اساسنامه آن به پایان رسیده است و در دو ماه آینده تحت عنوان حزب «رهروان» اعلام موجودیت خواهد کرد.

به گزارش جهان نيوز، اما طی چند روز اخیر تعدادی از نمایندگان مجلس با ناطق نوری دیداری داشته اند که اخبار منتشر شده نشان می دهد که تاسیس حزب علی لاریجانی که مورد حمایت ناطق نوری بوده در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو فراکسیون امید از دیدار چند تن از نمایندگان اصلاح‌طلب با ناطق نوری خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان تلاش کردیم تا برای هم فکری و هماهنگی میان کسانی که دغدغه مشکلات و مسائل کشور را دارند ملاقات‌هایی را انجام دهیم.

میرزایی نیکو در پاسخ به اینکه آیا نمایندگانی که در این دیدار حضور داشتند از سوی فراکسیون امید ماموریت داشتند، اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان با یکدیگر به یک جمع‌بندی رسیده‌اند. چون دیدار با آقای ناطق نوری در لواسان بود نمایندگان کمی در این دیدار حضور داشتند .

 این عضو فراکسیون امید در خصوص عضویت ناطق نوری در حزب لاریجانی، در گفتگو با اعتماد آنلاین خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم در این خصوص صحبت نکردیم اما با توجه به اطلاعاتی که من دارم به نظر می‌رسد که تشکیل این حزب منتفی است. آقای ناطق به دنبال شکل‌گیری این حزب بودند اما به نظر می‌رسد به صورت شایسته و بایسته تشکیل این حزب دنبال نشده است.

 میرزایی نیکو در پاسخ به برخی زمزمه‌ها مبنی بر کاندیدا شدن ناطق نوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری1400، تصریح کرد: آقای ناطق حاضر هستند که کمک کنند و مشکلات کشور را هر طور که شده حل کنند. ایشان در حال حاضر که کاری ندارد ساعت 6:30 صبح به دفترش می‌رود و تا بعد از نماز مغرب نیز در آنجا می‌ماند و ای کاش دیگران نیز از ایشان درس می‌گرفتند.
 

نظر شما