شناسهٔ خبر: 23689160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان میزبان بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

خبرگزاری صداوسیما

بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران 26 بهمن ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار خواهد شد .

صاحب‌خبر -

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان میزبان بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز سیستان و بلوچستان ، دکتر غلامرضا کمیلی دبیر علمی بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت : تاکنون بیش از هزار نفر برای شرکت در این کنگره ثبت نام کردند.

وی افزود : علیرغم برگزاری دو سالانه کنگره، با توجه به رشد شگرف توليد علم در كشور درسالهاي گذشته و توجه در حوزه علوم فیزیولوژی و فارماکولوژی، این کنگره به یکی از بزرگترین همایشهای علمی کشور در زمینه علوم پایه پزشکی تبدیل شده است.
دکتر غلامرضا کمیلی ابراز کرد : بیش از 750 مقاله از طریق سایت به دبیرخانه کنگره ارسال شده که پس از اخذ نظرات داوران، حدود صد و بیست مقاله بصورت سخنرانی و بیش از ششصد مقاله هم بصورت پوستر در طول چهار روز برگزاری کنگره ارائه خواهد شد.
دبیر علمی بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران افزود : حضور دانشمندان و صاحب نظران عرصه فیزیولوژی و فارماکولوژی، درکنار بحث و تبادل نظر پیرامون جدید ترین دستاوردهای علمی، فرصت بی نظیری را برای انتقال تجربیات به دانشجویان و پژوهشگران جوان فراهم می آورد. 
وی اعلام کرد : از ویژگیهای منحصر بفرد این کنگره نسبت به دوره های قبلی، حضور دانشمندان برجسته این حوزه از کشورهایی مانند فرانسه،کانادا، ژاپن و مالزی بعنوان سخنران است. 

نظر شما