شناسهٔ خبر: 23688435 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرماندار قصرشیرین: اولویت مدیران ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز یکشنبه در کارگروه اشتغال قصرشیرین، میزان تعهد امسال این شهرستان برای ایجاد اشتغال را 575 تن ذکر کرد و اظهار داشت:

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز یکشنبه در کارگروه اشتغال قصرشیرین، میزان تعهد امسال این شهرستان برای ایجاد اشتغال را 575 تن ذکر کرد و اظهار داشت: برای ایجاد این میزان اشتغال، 50 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.
وی بر لزوم تلاش مدیران برای جذب این میزان اعتبار و استفاده و به کارگیری از ظرفیت های شهرستان برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری تاکید کرد.
وی از تصویب 19 طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی و دامداری در کارگروه اشتغال قصرشیرین خبر داد و اظهار داشت: برای ایجاد این طرح ها هشت هزار و 606 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت که با بهره برداری از آن ها در مجموع 34 فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.
فرماندار قصرشیرین، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه را از رویکردهای اصلی دولتمردان ذکر کرد و گفت: بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.
وی افزود: باید از ظرفیت های موجود این شهرستان در راستای ایجاد اشتغال جوانان جویای کار استفاده کرد.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی

نظر شما