شناسهٔ خبر: 23687213 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

انتقال تروریست‌ها به بیمارستان مرزی ترکیه

منابع محلی از انتقال ۱۱ تروریست وابسته به ارتش آزاد به بیمارستان‌های صحرایی ارتش ترکیه دایر شده در مرزهای سوریه خبر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، منابع محلی از انتقال ۱۱ تروریست وابسته به ارتش آزاد به بیمارستان‌های صحرایی ارتش ترکیه دایر شده در مرزهای سوریه خبر می‌دهند.

یاسر عبدالرحیم از بزرگ‌ترین فرماندهان گروه‌های تروریستی سوریه که اکنون همراه با گروه تروریستی فیلق الشام در کنار دیگر مزدوران ارتش ترکیه در عملیات عفرین حضور دارد، در مورد این عملیات به خبرگزاری رویترز گفت: «نزدیک به ۲۵هزار مسلح وابسته به ارتش آزاد در عملیات ارتش ترکیه در منطقه عفرین واقع در شمال غرب استان حلب حضور دارند.»

او در این مصاحبه ادعا کرد هیچ یک از مهاجمین قصد تخریب مناطق مسکونی را ندارند و شهروندان کرد در امنیت خواهند بود: «تنها تجزیه‌طلبان مسلح وابسته به گروه تروریستی pkk باید شهر را ترک کنند.»

یاسر عبدالرحیم در ادامه ادعا کرد ارتش سوریه کمک‌های نظامی از طریق شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا به عفرین ارسال کرده است! «الویت اول ما آزادسازی شهر تل رفعت و روستاهای اطراف آن است که دو سال قبل توسط تجزیه‌طلبان کرد اشغال شد. با این کار، مسیر ارتباطی میان قلمرو تحت کنترل نظام سوریه و مناطق تحت اشغال تجزیه‌طلبان کرد نیز منقطع می‌گردد.»

منبع:اعلام الحربی

نظر شما