شناسهٔ خبر: 23687195 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز گازرسانی به 2 روستای بخش مرکزی ابرکوه

یزد- ایرنا- بخشدار مرکزی ابرکوه گفت: واگذاری انشعاب گاز در مناطق نعمت آباد و رضوانیه از توابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

محمد جواد آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تاکنون تعداد 44 انشعاب به مناطق نعمت آباد و رضوانیه واگذار شده افزود: یکهزار خانوار در قالب این طرح از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی با قدردانی از شرکت گاز استان و شهرستان ابرکوه در تسریع این طرح اظهارکرد: طرح گازرسانی به این مناطق با 55 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع ، 2عدد ایستگاه TBSبا ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعب برساعت و 35 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده و تاکنون 640عدد علمک نصب شده است.
بخشدار مرکزی ابرکوه تصریح کرد: هم اکنون همه روستاها و مناطق شهری این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و ابرکوه به عنوان شهر سبز شناخته شده است.
آقایی همچنین از اجرای طرح هادی توسط بنیاد مسکن در منطقه نعمت آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: با اعتباری افزون بر 170 میلیون ریال نقشه این طرح انجام شده و بابت تهیه طرح هادی منطقه نعمت آباد مبلغ 400 میلیون ریال بودجه اختصاص یافته است.
عملیات گاز رسانی به شهر ابرکوه از سال 1382آغاز شد و هم اکنون دو شهر ابرکوه و مهردشت و 35 روستای تابع آن گاز رسانی شده و دارای حدود 20هزار مشترک است.
بخش مرکزی ابرکوه دارای 19 روستا با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر است و شغل اکثر ساکنان آن کشاورزی و دامداری است.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی**انتشار: محمدحسین فلاح

انتهای پیام /*

نظر شما