شناسهٔ خبر: 23687079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

تجليل از رييس شوراي آموزش و پرورش شهرستان ايلام

سرپرست مديريت آموزش و پرورش شهرستان به همراه مجموعه همكاران شوراي معاونين به مناسبت هفته شوراهاي آموزش و پرورش با فرماندار شهرستان ايلام ديدار و به عنوان رييس شوراي آموزش و پرورش شهرستان از ايشان تجليل كردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، معروف بسطامي فرماندار شهرستان ايلام در اين ديدار گفت: شورای آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی و تأثیرگذار در روند آموزشی و پرورشی شهرستان است و آموزش و پرورش قوی موجب پیشرفت علمی و تربیتی دانش آموزان و جلوگیری از انواع آسيب ها در جامعه می شود.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: شورای آموزش و پرورش با تصمیم گیری درست و مناسب می تواند در تعالي هرچه بيشتر جامعه بيش از پيش موثر  باشد.

معروف بسطامي در پايان اضافه كرد: بدون شک آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد تربیتی کشور موجب قوام فرهنگ عمومی و تعالی جامعه می باشد و همچنين ماموریتی مهم در امتداد رسالت پیامبران،  تحقق منویات مقام معظم رهبري و تدابير كارگشاي دولت تدبير و اميد را بر عهده دارد.

 در ابتداي اين جلسه فارس شريفي سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ايلام گفت: شورای آموزش و پرورش به عنوان بالاترین ستاد تصمیم گیری و برنامه ریزی اهداف آموزشی و پرورشی شهرستان و فرماندار بعنوان رئیس این شورا و ساير اعضاي آن  هریک همواره با حضور و همفکری و مشورت در جلسات ماهانه این شورا، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهند.

ايشان افزود: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت کشور است و تشکیل شوراها در راستای تحقق خرد جمعي، مشاركت و نظارت مردم در امر تعليم و تربيت رسمي و عمومي و بهره‌گيري از كليه منابع و امكانات در جهت تاسيس، توسعه و تجهيز فضاهاي آموزشي و پرورشي و همچنین تسهيل در فعاليت‌هاي اجرايي در شهرستان‌  در چارچوب تعالیم اسلامی است.

نظر شما