شناسهٔ خبر: 23686910 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان مدرسه کپری و آفتابی ندارد

R41346/P1357/S6,51/CT11

فرماندار اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان مدرسه کپری ندارد گفت: چنین مدارسی در شهرستان فریدونشهر وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، احمد رضوانی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به حذف مدارس کپری و آفتابی اظهار داشت: در شهرستان اصفهان شاهد چنین مدارسی نیستم اما با اشاره به گزارش‌هایی که در شورای آموزش و پرورش استان ارائه شد چنین مدارسی در فریدون‌شهر اصفهان وجود دارد.

وی افزود: در سطح استان اصفهان مدارسی با عنوان مدارس کپری نداریم، این در حالی است که با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، اعتبارات طرح‌های عمرانی، اعتبارات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و با کمک استانداری و نمایندگان در بسیاری از مناطق شهرستان‌ها به ویژه شرق اصفهان اقداماتی در دست انجام است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: به دنبال انجام اقدامات در بسیاری از مناطق شهرستان‌ها، مدارسی در حال آماده‌سازی و افتتاح است که در این راستا در روز‌های گذشته با حضور معاون عمرانی وزیر کشور کلنگ مدرسه‌ای نیز در ورزنه زده شد.

وی پیرامون مصوبات جدید آموزش و پرورش اظهار داشت: در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عنوان شد که تقریبا 50 درصد از مسائل و مشکلات آموزش و پروش در ارتباط با آموزش و پرورش شهرستان اصفهان است.

رضوانی خاطرنشان کرد: در ابعاد مختلف آموزشی، خدماتی و عمرانی، مبادی انسداد بی‌سوادی و آموزش و پرورش استثنایی شهرستان نیز مواردی مطرح و بررسی شد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش یک بنگاه اقتصادی نیست، گفت: آموزش و پرورش به عنوان وزارتخانه‌ای است که برای آینده کشور سرمایه‌گذاری می‌کند و همه مسئولان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار اصفهان با اشاره به وضعیت تحصیلی اتباع خارجی گفت: در جلسه گذشته آموزش و پرورش از مدیرکل اتباع استانداری دعوت و توضیحاتی در مورد شرایط و مسائل اتباع ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از نواحی به ویژه ناحیه 6 (جی) شاهد مشکلاتی هستیم که باید جلسه‌ای اختصاصی پیرامون این ناحیه برگزار کنیم تا مسائل و مشکلات مطرح شده برطرف شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما