شناسهٔ خبر: 23684828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال هنرمندان انجام شد

تیم فوتبال هنرمندان ایران رقبای خود را در چهارمین دوره مسابقات جام جهانی شناخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی چهارمین دوره جام جهانی فوتبال ۷ نفره هنرمندان  با حضور جمعی از ورزشکاران و هنرمندان داخلی و خارجی در سالن همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

در این رقابت ها علاوه بر ایران ۱۲ کشور از قاره های مختلف جهان حضور دارند و به رقابت می پردازند. این مسابقات از پنجم لغایت سیزدهم اسفندماه در ورزشگاه المپیک کیش برگزار می شود.

گروه بندی مرحله مقدماتی این بازی ها به شرح زیر است:

گروه A: برزیل، مجارستان، آلمان، ارمنستان
گروه B: ایران، ترکیه، ژاپن، جمهوری آذربایجان
گروه C: رومانی، اسلوونی، روسیه، هلند، سوئد

عواید حاصل از این مسابقات با هماهنگی ستاد دیه کشور صرف آزادی زندانیان می شود. در این مراسم پیشکسوتان ورزشی نظیر حسن روشن، محمد پنجعلی، بهتاش فریبا، محمدرضا طالقانی، خواهران منصوریان و بهرام افشارزاده و هنرمندانی همچون اصغر همت و شراره رخام حضور داشتند.

شایان ذکر است تیم بانوان هنرمند ایران در دیداری دوستانه با تیم منتخب بانوان جزیره کیش به میدان رفتند که این مسابقه با نتیجه 5 بر 2 به سود تیم هنرمندان به پایان رسید.

امروز دوشنبه نیز دیدار دوستانه ای بین تیم های منتخب هنرمندان ایران و جهان با تیم پیشکسوتان استقلال تهران از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد. 

باشگاه هنرمندان ایران بنیانگذار برگزاری این رقابت ها در سطح جهانی است که چهارمین دوره خود را اسفندماه سالجاری پشت سر خواهد گذاشت. 

نظر شما