شناسهٔ خبر: 23684792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رزم‌حسینی:

اقتصاد مقاومتی را در مساجد آموزش دهیم

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار کرمان گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را در مساجد آموزش دهیم و این مهم در آینده‌ای نزدیک، یکی از لایه‌های بعدی کار ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز یکشنبه، 1 بهمن در جلسه گام دوم مثلث توسعه اقتصادی شهرستان منوجان با بیان اینکه ما نیازمند فرهنگ‌سازی کار و تلاش در بحث اقتصاد مقاومتی هستیم، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در یک جمله یعنی تقویت خانوار روستایی و شهری و اینکه خانوارهای روستایی بتوانند با اقتصاد مقاومتی خانواده خود را عزتمند اداره کنند.
وی افزود: ما در استان سه ابزار مثلث اقتصاد مقاومتی، همدلی و تعامل، و معین اقتصادی را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم محروم‌ترین شهرستان استان را توانمند سازیم.
رزم‌حسینی تصریح کرد: ما به دنبال تبلیغات نابه‌جا نیستیم بلکه به دنبال تعمیق فعالیت بوده و از این طریق باید دولت پشتیبان ایجاد کنیم و با توجه به اینکه کشور در دوران بسیار حساسی قرار گرفته است نباید فرصت‌های اقتصادی را از دست بدهیم.
استاندار کرمان با بیان اینکه آنچه دست‌‌یافتنی است همین فعالیت‌های اقتصادی به سبک استان کرمان است، بیان کرد: ما باید اقتصاد مقاومتی را در مساجد آموزش دهیم و این مهم در آینده‌ای نزدیک، یکی از لایه‌های بعدی کار ما است.

نظر شما