شناسهٔ خبر: 23684760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حریفان پرسپولیس مقابل دروازه لحاف و تشک پهن می کنند!

سلطانی گفت: اگر پرسپولیس در بازی‌های اخیر امتیاز از دست داده، دلیلش لحاف و تشکی است که تیم‌های حریف مقابل دروازه پرسپولیس پهن می‌کنند!

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

بهروز سلطانی در مورد از دست دادن 4 امتیاز در 3 بازی اخیر توسط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم بیشتر تیم‌ها افت می‌کنند و هنر مربی و بدنساز است که بتوانند بازیکنان را روی فرم نگه دارند اما اگر پرسپولیس در بازی‌های اخیر امتیاز از دست داده، دلیلش لحاف و تشکی است که تیم‌های حریف مقابل دروازه پرسپولیس پهن می‌کنند! پرسپولیس حمله می‌کند اما به درِ بسته می‌خورد و روی ضد حمله، دروازه‌اش باز می‌شود.

وی ادامه داد: 11 بازیکن گسترش فولاد همراه با مربی و سرمربی مقابل دروازه خودی خوابیده بودند! البته توجیه‌شان قابل قبول است که مقابل پرسپولیس، بهترین تیم ایران و مدافع عنوان قهرمانی چاره‌ای جز دفاع وجود ندارد اما بازی دفاعی هم اصول و قاعده‌ای دارد که نباید از زیبایی فوتبال کم کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیم‌های حریف حداقل 10 دقیقه فوتبال واقعی بازی کنند اما حتی این چند دقیقه را هم نمی‌بینیم. پرسپولیس اُفت نکرده و خوب بازی می‌کند. برانکو هم مربی عاقلی است و تیمش را عقب می‌آورد تا تیم حریف جلو بکشد اما آنها باز هم عقب می‌مانند، در چنین شرایطی گل زدن سخت است. این فوتبال همان فوتبال عربی است و مربیان باید از آن جلوگیری کنند. با این وجود معتقدم پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود.

 

نظر شما